loading...
کسب درامد از برنامه های اندروید
اسماعیل انصاری بازدید : 497 دوشنبه 08 آبان 1396 نظرات (0)

چگونه در اینترنت فروشگاه لوازم جانبی موبایل راه بیندازم چگونه در اینترنت فروشگاه لوازم جانبی موبایل راه بیندازم چگونه در اینترنت فروشگاه لوازم جانبی موبایل راه بیندازم چگونه در اینترنت فروشگاه لوازم جانبی موبایل راه بیندازم

بازار لوازم جانبی موبایل بر خلاف بازار بی رونق موبایل و تبلت دارای سود بسیاری است و با شروع ماه رمضان این بازار بسیار سودآور شده و سود بسیار بالایی را برای فروشندگان به ارمغان آورده است.

بازار موبایل از ابتدای سال جاری رونق چندانی نداشته است و بعد از انتخابات و شروع ماه رمضان این بازار دچار رکود و بی رونقی زیادی به دلیل استقبال پایین مردم برای خرید گوشی و احتمالا انتظار برای کاهش قیمت یا خرید محصولات جدید در اوایل تابستان  شده است اما در این میان بازار لوازم جانبی موبایل و تبلت مثل همیشه داغ است و سود بسیار خوبی را برای فروشندگان عمده و خرد آن به دنبال دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، بازار لوازم جانبی بسیار گسترده و سود آور است و دسته بندی بزرگی از جمله انواع قاب و کاور، محافظ صفحه نمایش، شارژر و کابل شارژر، هدفون و ... را شامل می‌شود. بازار ایران به دلیل عطش بالای خریداران لوازم جانبی و بزرگ بودن این بازار تا به امروز میزبان صدها برند لوازم جانبی موبایل بوده است که محصولات انها عمدتا به صورت قاچاق وارد بازار می‌شود، محصولاتی که اغلب کیفیت بالایی ندارند یا طرح اصلی هستند و باعث شده‌اند تا خرید محصولات اصلی با قیمت بیشتر عملا در بیشتر مواقع به دلیل موجودی پایین ناممکن باشد.

برای نمونه محافظ صفحه نمایش از نوع "گلس" برای موبایل شیائومی می 5 اس پلاس در خارج از کشور دارای قیمتی کمتر از ۱ دلار است اما در ایران این محافظ صفحه نمایش با قیمت ۱۵ الی ۵۵  هزار تومان فروش می‌رسد که نشان از قیمت‌های بدون نظارت و دلبخواهی از سوی فروشندگان به منظور سود بیشتر دارد که حتی در برخی دیگر از محصولات لوازم جانبی موبایل و تبلت این مقدار بیشتر است.

یک وارد کننده لوازم جانبی موبایل در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: سود حاصل از فروش لوازم جانبی موبایل نسب به سود فروش یک موبایل، ۳ به ۱ است. در واقع فروش یک موبایل 800 هزار تومانی شاید برای فروشنده در بهترین حالت ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان سود داشته باشد اما فروش لوازم جانبی در حدود ۱۵۰ هزار تومان از جمله قاب، محافظ صفحه نمایش و پاوربانک در حدود ۸۰ هزار تومان سود دارد!

 این فروشنده موبایل و لوازم جانبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: دروغ است که بخواهیم بگوییم فروش موبایل سود ندارد اما سود فروش موبایل حتی در موبایل‌های پرچمدار همچنان کمتر از سود لوازم جانبی است. بازار لوازم جانبی بسیار گسترده، سودآور و جذاب است به همین دلیل مردم هزینه زیادی برای خرید لوازم جانبی مخصوصا انواع قاب، کاور، محافظ صفحه نمایش و ... می‌کنند. این درحالیست که در بیشتر از ۹۹ درصد این موارد حتی از قیمت اصلی، کیفیت و برندهای سازنده این محصولات اطلاعی ندارند که باعث می‌شود تا فروشندگان به منظور سود بیشتر با قیمت بالاتری اقدام به فروش محصولات با کیفیت پایین بکنند که باعث شده تا برخی از مردم از این مسئله شاکی باشند.

وی ادامه داد: هنگامی که شما یک گوشی تلفن همراه را خریداری می‌کنید قطعا به برخی لوازم جانبی نیاز دارید اما بهتر است برای خرید لوازم جانبی با کیفیت به مراکز قابل اعتماد مراجعه کنید. همچنین حدود قیمتی را در نظر داشته باشد چرا که در بازار موبایل سود اصلی فروشندگان در لوازم جانبی است و فروش بیشتر این محصولات یعنی سود بیشتر برای خودشان که فقط به جیب شما ضرر می‌زند.

در پایان باید گفت که بازار لوازم جانبی موبایل بسیار گسترده است و با انبوهی از محصولات با کیفیت یا بی کیفیت در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف پر شده است. بازار موبایل فعلا حال خوبی ندارد اما بازار لوازم جانبی با استقبال زیاد خریداران مواجه شده است که باعث شده تا سود زیادی برای فروشندگان ایجاد شود و فعلا از وضعیت بازار راضی باشند.

    اخبار مرتبط

    ارسال نظر

     
     
     
    عناوین بیشتر

    برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به چه نیاز داریم ؟

    با باز شدن پای فروشگاه های  اینترنتی به حوزه ی خرید و فروش در کشورمان افراد زیادی چشم به در آمد و سود حاصل از این فروشگاه ها دارند، اگر قصد ایجاد یک فروشگاه اینترنتی دارید، به چه نیاز دارید؟

     

    کلیک– وقتی می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه بیندازید باید پاسخگوی سوالات و مسئولیت های زیادی باشید، باید بدانید که چه می کنید و فراموش نکنید بار وظایف خاصی بر دوش شما می افتد. در این مقاله سعی می کنیم نگاهی گذرا به این سوالات و کارهایی که باید انجام دهید بیندازیم.

    اولین سوالی  که  به ذهن کسی که می خواهد یک فروشگاه اینترنتی راه بیندازد این است که  هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است ؟

    در جواب باید گفت که به طور کلی نمی توان به این پرسش پاسخ داد چون  موارد مهمی در این هزینه سهم دارند . فرض کنید که شما یک لوازم  فروش ماهیگیری دارید، حال می خواهید یک فروشگاه اینترنتی برای این موضوع بسازید، به چیز زیادی نیاز نخواهید داشت شما فقط باید یک سایت فروشگاه ساز مثل پرستا شاپ یا اوپن کارت با یک پوسته ی مناسب برای آن تدارک ببینید ولی اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی بزرگ بزنید قضیه روی دیگری به شما نشان خواهد داد، و در ینجاست که شما باید برنامه ریزی و اهداف خود را مشخص کنید. در اینجا به نمونه سوال ها و روندی که شما در طی ساخت یک فروشگاه اینترنتی با آن روبه رو خواهید بود را شرح می دهیم.

    ۱-  چه هدفی از راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید؟

    این سوال گسترده تر از چیزی است که به نظر می رسد اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه بیندازید، باید بدانید که در فروشگاه شما چه محصولی می خواهد فروخته شود؟ مشتریان شما چه کسانی  خواهند بود ، آیا اصلا امکان فروش این محصولات از طریق وب سایت به صورت آنلاین وجود دارد،  اگر بخواهید شروع کنیدرقیبان شما چه شرکت هایی هستند ؟

    چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم

    شما نمی توانید یک فروشگاه عرضه ی محصولات غذایی خام داشته باشید و به محدوده دقت نکیند، چون این مواد فاسد شدنی هستند پس شما باید برای این فروش محدوده تعیین کنید، ولی در مقابل یک فروشگاه لوازم منزل یا آشپزخانه می تواند محصولاتش را به تمام نقاط کشور عرضه نماید.
    ارزیابی  موارد بالا باعث کاهش  هزینه ، صرفه جویی در زمان و صرفه جویی در هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی شما می شود.

    ۲- اطلاعات فنی شما  از سایت و دنیای اینترنت در چه حدی می باشد ؟

    اگر شخصا می خواهید فروشگاه اینترنتی راه بیندازید باید اطلاعات فنی خوبی در مورد زبان های برنامه نویسی، تجارت الکترونیک، سئو، روند سئو، کلمات کلیدی، نحوه ی عرضه و تقاضای اینترنتی داشته باشید، اینکه بخواهید فروشگاه اینترنتی خود را با چه زبانی بنویسید هم مهم است معمولا برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیاز به یکسری اطلاعات فنی دارید .

    برای اینکه اهمیت این موضوع را بدانید تصور کنید که اگر سایت شما بر اثر ضعف برنامه نویسی پیغام خطا  به مشتری بدهد یا سرور شما دچار کراش شود چه فاجعه ای رخ می دهد، اگر خودتان هم از زبان برنامه برنامه نویسی سررشته ای ندارید پس باید یک تیم مجرب و متخصص را بر روی این کار بگمارید.

    ۳- هزینه ی ساخت سایت فروشگاهی چقدر است؟

    شرکت های زیادی در زمینه ی برنامه نویسی فعالیت می کنند، هزینه ی ساخت یک سایت فروشگاهی از ۶ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان بسته به امکانات و سابقه ی کاری آن شرکت می باشد.

    668,000 results
    1. فروشگاه اینترنتی جانبی - janebi.com

      https://janebi.com

      فروشگاه اینترنتی جانبی اولین فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل و تبلت و ... و اینترنت را ...

    2. خرید لوازم جانبی سامسونگ Samsung

      https://janebi.com/mobile-accessories/samsung-accessories

      لوازم جانبی سامسونگ Samsung فروشگاه اینترنتی جانبی - لوازم جانبی موبایل ، تبلت و لپ تاپ و تمام ...

    3. لوازم جانبی موبایل - همراه پلاس

      https://hamrahplus.com

      خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت از فروشگاه همراه پلاس ، تنوع بی نظیری از لوازم ...

    4. لوازم جانبی موبایل و تبلت - فارس کالا

      https://farskala.ir

      فارس کالا ارزان ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران. خرید پاور بانک و ...

    5. فروشگاه اینترنتی جانیک | فروش لوازم جانبی موبایل, لوازم ...

      janic.ir

      سوئیچ سیسکو , سرور hp , لوازم جانبی موبایل , لوازم جانبی لپتاپ, لوازم جانبی کامپیوتر, کیس ...

    6. پخش لوازم جانبی موبایل ایمانی - عمده فروش لوازم جانبی موبایل

      https://imanishop.com

      فروشگاه ایمانی یکی از بزرگترین وارد کننده لوازم جانبی موبایل از ... از اینترنت ...

    7. فروشگاه لوازم جانبی موبایل

      www.ghotbkala.ir

      تبلیغات در اینترنت ... فروشگاه لوازم جانبی موبایل. ... » استند و پایه نمایش گوشی موبایل و تبلت ...

    8. لوازم جانبي - قیمت گوشی و خرید لوازم جانبی موبایل

      https://bizonline.ir/72-1224

      لوازم جانبی موبایل. ... مودم همراه ایرانسل + 100گیگابایت اینترنت 6 ... فروشگاه اینترنتی ...

    9. فروشگاه اینترنتی پلازا

      www.plaza.ir

      فروشگاه پلازا امکان خرید ... این کمپانی بخش تولید خود را گسترش داد و لوازم جانبی موبایل را به ...

    10. لوازم جانبی | فروشگاه اینترنتی فینال

      https://final.ir/elecomp/elecomp

      به فروشگاه اینترنتی فینال خوش ... لوازم جانبی موبایل. ... اینترنت ...

    هزینه ی ساخت یک فروشگاه اینترنتی چقدر است

    ولی این هزینه بیشتر مخصوص سایت های فروشگاهی است که از پایه برنامه نویسی می شوند، قیمت سایت های آماده مانند اوپن کارت و وردپرس و پرستاشاپ کمتر از میزان گفته شده می باشد.

    تمام اینها بسته به این است که شما چقدر سرمایه دارید، در مسیر رسیدن به هدفتان هر ریال هم مهم است و باید درست و به جا از آن استفاده گردد.
    ۴- چگونه سایت را پر کنیم؟

    باید به موارد زیر آگاهی داشته باشید و آن ها را انجام دهید

    ۱-بازاریابی فروش اینترنتی ( از قبیل معرفی محصولات در شبکه های اینترنتی، بک لینک و تبلیغات)

    ۲- محصول نویسی ( توضیحات کافی و وافی در مورد محصولات و اجناس عرضه شده)

    ۳- تولید محتوای وبلاگ و فروشگاه
    ۴- رعایت موازین سئو

    اگر بخواهید از طریق سئو به سود برسید زمانی که برای راه اندازی باید در نظر گرفت ، بین ۱ تا ۳ سال است .
    به هزینه  های جاری که گفته شد این مبالغ را نیز اضافه کنید، مبلغ ثابت هاست (فضای نگهداری وب سایت) هم اضافه می شود که این مبلغ هم نسبت به ورودی همزمان کاربران (تعداد بازدید کنندگان در یک لحظه) + داخل یا خارج ایران + نوع سرور (اشتراکی ، مجازی ، اختصاصی) متغیر است . از ۲۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان به صورت ماهیانه
    در آخر به شما توصیه می کنیم که علاوه بر تمام موارد گفته شده از مطالعه و مشاوره با افراد مجرب و صادق بهره بگیرید، معمولا با به وجود آمدن بازار گرم فروشگاه اینترنتی و فروش چشمگیر آن افراد سودجویی نیز خواستار بهره گیری از این آب گل آلود هستند و از نبود اطلاعات کافی  و دانش درست اشخاصی که با سرمایه شان می خواهند فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند استفاده می کنند ، برای رسیدن به هدفتان به سه صفت دیگر نیز نیاز دارید: صبر ، تخصص و پشتکار .

    چگونه یک فروشگاه اینترنتی بسازیم
    اگر مطالعه ی خود را بالا ببرید و در کنارش این صفات را نیز در خود پرورش دهید امکان ندارد به نتیجه ی دلخواه خود نرسید . پس بی درنگ شروع کنید

     



     



    مطالب مرتبط

    مکالمات بین المللی ایرانی ها از مرز دو میلیارد دقیقه گذشت

    چند ترفند مفید برای جلوگیری از هک شدن حساب تلگرام

    مقایسه کامل هیوندای آیونیک و تویوتا پریوس

    نگاهی به انواع سقف های تا شونده در خودروهای روباز




     

    چگونه تصویر یک کامپیوتر را بر روی چند مانیتور نمایش دهیم؟

    شما می توانید چند تصویر از خروجی کامپیوترتان بر روی مانیتورهای متعدد داشته باشید، اما برای به دست آوردن این خواسته به تجهیزات یا نرم افزار خاصی نیاز ندارید.

     

    کلیک – اگر می خواهید تصویر کامپیوترتان را بر روی چند مانیتور داشته باشید به ابزار زیاد یا نرم افزار خاصی نیاز ندارید، شما می توانید  از طریق کابل VGA یا HDMI  عمل کنید. اگر نگاهی به خروجی های کارت گرافیک کنید می بینید که  از سه رابط DVI ، Display Port و HDMI تشکیل شده اند. معمولا این سه پورت بر روی تمام کارت گرافیک های جدید وجود دارد.  شما همچنین  می توانید یک تصویر را بسته به پورت های خروجی بر روی مانیتورهای دیگر نیز نمایش بدهید  برای انجام این کارهمانطور که گفتیم به نرم افزار خاصی ندارید.

     به محض اتصال تصویر به صورت Extend بر روی صفحه مانیتور دوم نمایش داده می شود که با فشردن کلیدهای پنجره به P تصویر را Duplicate کنید و هرچی که بر روی مانیتور اول نمایش داده می شود را بر روی صفحه نمایش دوم نیز قرار بدهید.

     در صورتی که گرافیک شما یک خروجی داشته باشد، شما می توانید از تبدیل ۱ به ۲ VGA کمک بگیرید . هزینه ی  این کابل ۶ هزار تومان می باشد.  البته این کابل فقط برای متراژ های پایین جوابگو می باشد و اگر بخواهید در متراژهای طولانی تر از این روش استفاده کنید نیاز به سوئیچ و اسپلیتر دارید  خواهید داشت. شما با استفاده از این کابل فقط می توانید ۲ تصویر همزمان انتقال بدهید در صورتی که می خواهید تعداد مانیتورهای بیشتری را پوشش بدهید  باید از اسپلیتر استفاده کنید .

     با یک اسپلیتر این قابلیت را در اختیار قرار خواهید داشت که  از طریق رابط HDMI  با VGA تا حداکثر ۳۲ تصویر را به صورت همزمان بر روی نمایشگرهای مختلف پخش کنید . به صورت پیش فرض اگر کارت گرافیک شما دارای چند خروجی باشد می توانید بسته به رزولوشن تصویر همزمان بگیرید .
    Only a computer with a splitter image on multiple monitors display

    آخرین اخبار عناوین بیشتر

     
     
     
     
     
    اسماعیل انصاری بازدید : 113 شنبه 06 آبان 1396 نظرات (0)

    خود تبدیل به یک شاخه تخصصی از بازاریابی گردیده است. بازدید : 3,120 نفر استفاده شبکه های اجتماعی برای کسب و کار این روز ها دسترسی به بسیاری از شبکه های اجتماعی از طریق موبایل بسیار ساده تر و فراگیر تر است. این موضوع سبب شده تا در حال حاضر اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی که اپلیکیشن موبایل آنها محبوبیت بیشتری دارد موفقیت بهتر و سریعتری را در اغلب موارد به همراه داشته باشد. از نمونه موفق ترین شبکه های اجتماعی موبایل می توان به اینستاگرام اشاره نمود که یک شبکه اجتماعی کاملا موبایلی است و این روزها شاهد فعالیت برند های مطرح کشور در این شبکه ی اجتماعی هستیم. موفقیت کمپین های بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به حدی بالاست که بازاریابی اینستاگرامی خود تبدیل به یک شاخه تخصصی از بازاریابی شبکه های اجتماعی گردیده است.شبکه های اجتماعی بسیاری از مردم جهان و بسیاری از افراد حرفه ای، در شبکه های اجتماعی فعال هستند.شما نیز بهتر است مانند آنها تا حدودی در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. احتمالا شما نیز در فیسبوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام عضو هستید و فالوئرهای زیادی در هر کدام دارید. مطمئنا گاهی اوقات مطالبی را به اشتراک می گذارید که کم و بیش باعث حفظ ارتباطتان با دیگران می شود. اگر این موضوع در مورد شما صحبت دارد، به این نکته توجه کنید:فعالیتی که شما در سطح شخصی در شبکه های اجتماعی انجام می دهید، با فعالیتی که می توانید در سطح تجاری انجام بدهید تفاوتی نخواهدداشت. در حقیقت، اکنون نیز می توانید یک کمپین بازاریابی کامل را در رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید؛ تنها تفاوت هایی که دارد در مسیر، هدف و مقیاس آن است. بنابراین چه اتفاقی می افتد اگر بخواهید که تلاش هایتان را افزایش بدهید و از سطح فعالیت شخصی فراتر بروید؟ ممکن است با انجام این کار، صدها هزار مخاطب پیدا کنید و در نهایت بتوانید تجارتی راه بیندازید که برایتان پول ساز باشد. باد نبال کردن شش استراتژی ای که در ادامه بیان خواهدشد، ممکن است این اتفاق برایتان رخ بدهد. شبکه های اجتماعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی دانستنی های کسب و کار در شبکه های اجتماعی: در ابتدا باید چند نکته مشخص شود: اول اینکه با هر کالا یا خدماتی نمی توان کسب و کار راه انداخت. اگر می خواهید سود ببرید باید چیزی را عرضه کنید که ارزشمند باشد. در غیر این صورت، هر کسی می تواند تجارتی برای خودش داشته باشد. بنابراین قبل از اینکه بخواهید هر کاری را انجام بدهید باید در فکرتان تغییراتی ایجاد کنید. همچنین لازم است که برنامه کسب و کار روشنی را از قبل طرح ریزی کرده باشید. فرآیند تغییر حقیقی با داشتن یک ایده تجاری و فعال بودن در شبکه های اجتماعی، می توان گفت که آماده اید تا این شش استراتژی را دنبال کنید؛ استراتژی هایی که از طریق آنها می توانید تغییر واقعی در کارتان ایجاد کنید: با نشان شخصی خودتان کار را آغاز کنید اینکه برند شما، شخصی باشد، امری اختیاری است. البته می توانید برند شخصی نداشته باشید و از نام تجاری یک شرکت استفاده کنید اما داشتن برند شخصی، کارها را ساده تر می کند؛ می توانید شهرت پیدا کنید؛ حتی اگر کسب و کارتان در ابتدا رونقی نداشته باشد. با بسیاری از مخاطبانتان در سطح شخصی تری ارتباط برقرار می کنید و در عین حال اعتماد بیشتری را از سمت آنها دریافت می کنید. مجموعه ای از استانداردها را برای برندتان بسازید و در همه سطوح به آنها پایبند باشید. تبدیل به یک چهره حرفه ای شوید و متعهد باشید که در راستای چشم اندازی که برای تجارتتان دارید، شخصیت اجتماعی تان را نیز بهبود می بخشید. شبکه های اجتماعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی همچنین بخوانید : چگونه فرزند اجتماعی و مستقل تربیت کنیم؟ تخصصتان را توسعه بدهید در قدم بعدی باید تخصصتان را در زمینه ای که در آن می خواهید به تجارت بپردازید، گسترش دهید؛ تنها زمانی که تخصص داشته باشید، مشتری های بالقوه تان می توانند به شما اعتماد می کنند و در این صورت می توانید در اولین قدم هایتان قوی ظاهر شوید. متخصص شدن، می تواند فرآیند زمان بری باشد، بنابراین بهتر است که زودتر کار را شروع کنید. در ابتدا باید بازار صحیح را بشناسید:هرچقدر بازار خاص تری داشته باشید برایتان بهتر است؛ داشتن یک بازار خاص، به این معنی است که رقابت کمتری دارید و می توانید سریع تر به اوج برسید. نکته مهم این است که می توانید بعدا به زمینه های دیگر بپردازید. پروفایل خود را با رزومه ای از دستاوردهایی که در بازار مورد نظرتان دارید، بسازید. به دنبال ایجاد رابطه با افرادی باشید که در تجارت تاثیرگذار هستند قدم بعدی شناختن افراد تاثیرگذار در حوزه تجاری شماست. این افراد می توانند کسانی باشند که به عنوان رهبران فکری شناخته شده اند یا افرادی باشند که به خاطر برندشان مشهور شده اند. تنها کاری را در این زمینه باید انجام داد، فعال بودن در شبکه های اجتماعی، داشتن فالوئرهای فراوان و تاثیرگذاری قابل توجه است. این کار را شروع کنید و با این افراد گفت و گو داشته باشید. نتیجه آن را در آینده خواهیددید. مطالبتان را به اشتراک بگذارید بعد از اینکه تخصص های لازم را کسب کردید و ارتباط های مهم را با افراد تاثیرگذار برقرار کردید، مطالبتان را از طریق منابع بیرونی، به اشتراک بگذارید. اگر وب سایت دارید، از لینک دادن استفاده کنید؛ از این طریق می توانید بازدید وب سایتتان را بالا ببرید و تبدیل به یکی از سایت های اصلی در حوزه کسب و کارتان شوید. اگر می خواهید کارتان را به چاپ برسانید با ناشران معتبر کار را آغاز کنید. بعد از آن اگر کارتان تاثیرگذار باشد، می توانید کانال های چاپ و نشر گسترده تری را پیدا کنید. شبکه های اجتماعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی محصولات یا خدمات اصلی خود را روانه بازار کنید در این مرحله می توانید محصول خود را معرفی کنید. مطالبتان را به اشتراک بگذارید، استراتژی هایتان را به کار بیندازید و در همه شبکه های اجتماعی ای که در آنها عضو هستید، تبلیغ کنید. حتی ممکن است چند هفته ای که تا معرفی محصولتان زمان باقی مانده، در کار تاخیر ایجاد شود. حتی در این صورت نیز باید قادر باشید که مخاطبان اولیه قابل توجهی را جذب کنید، و حتی اگر فالوئرهای شما مطالبتان را به اشتراک بگذارند، در این صورت باید آماده باشید تا سود بیشتری کسب کنید. شبکه های اجتماعی خود را به روز کنید مسیر شما در شبکه های اجتماعی باید به طور مداوم، رو به جلو باشد. با تاثیرگذاران قدرتمندتری در ارتباط باشید. در سطح وسیع تری مطالبتان را به اشتراک بگذارید. مخاطبان بیشتری را در شبکه های اجتماعی بیابید. اگر به انجام این کارها مبادرت بورزید، تبدیل به فرد قدرتمندتر و معتبرتری خواهید شد. راه انداختن یک کسب و کار، کار ساده ی نیست. اهمیتی ندارد که چه مسیری را برای خودتان می سازید و یا از چه شبکه اجتماعی در این مسیر استفاده می کنید. در هر حال باید در این مسیر آماده باشید. اگر مخاطبان بالفعلی هم در شبکه های اجتماعی تان داشته باشید، نقطه شروع خوبی برای جذب مشتری خواهید داشت، اما باز به شما بستگی دارد که بهترین محصول و خدمات را برای مشتری فراهم کنید. ابتدا یک فرد تجاری باشید و بعد یک متخصص در شبکه های اجتماعی؛ این تنها راهی است که منجر به باقی ماندن شما در تجارت می شود. Aراهکاری که حتی از بوتاکس نیز سریعتر تاثیرات خود را نشان می دهدAمرکز تخصصی زیبایی و کاشت مو برگرفته از مجله پنجره خلاقیت / م.ف این مطلب مفید بود ؟ 3 0 مطالب پیشنهادی فرزند اجتماعیچگونه فرزند اجتماعی و مستقل تربیت کنیم؟آرایشچگونه آرایش مان را پاک کنیم؟بازاریابی در شبکه های اجتماعینکات طلایی در بازاریابی در شبکه های اجتماعیعطشچگونه عطش را برطرف کنیم؟بیکاری-در-محل-کارزمان های بیکاری در محل کار را چگونه سپری کنیم؟حقوق-بیشترچگونه حقوق بیشتر ی دریافت کنیم؟فال روزانهفال روز شنبه 6 آبان 1396بهارک صالح نیا بازیگر بی حجابتوصیه عجیب بازیگر بی حجاب جم به بازیگران ایرانی! + عکسبرد پیت آنجلینا جولیبرد پیت آنجلینا جولی جدید پیدا کرده! + عکسمحسن افشانیمحسن افشانی در کنار خواننده لس آنجلسی + عکس نظر کاربران نظر خود را بنویسید ... از سراسر وب راهکار رفع دائم سفیدی و سیاه کننده دائم موراهکار رفع دائم سفیدی و سیاه کننده دائم موراهکاری که حتی از بوتاکس نیز سریعتر تاثیرات خود را نشان می دهدراهکاری که حتی از بوتاکس نیز سریعتر تاثیرات خود را نشان می دهدمرکز تخصصی زیبایی و کاشت مومرکز تخصصی زیبایی و کاشت موبیمه سامان با بزرگترین بیمه اتکایی جهان قرارداد بست!!بیمه سامان با بزرگترین بیمه اتکایی جهان قرارداد بست!!جادوی داروهای گیاهی برای سلامتیجادوی داروهای گیاهی برای سلامتی باریج اسانسرفع دائم سفیدی موکلینیک ایران نوین - Aفروشگاه 5040 نسل زیبا صبحانه کامل نستله مطالب پیشنهادی خطاهای آرایشی با این خطاهای آرایشی زشت میشوید در این مطلب با بدترین خطاهای آرایشی که اکثر خانم ها مرتکب میشوند آشنا میشوید, این خطاهای آرایشی چهره تان را زشت میکند. نجات یافتن همدستان بابک زنجانی از اعدام آینه مخصوص که فقط وقتی می خندید کار می کند!! +تصاویر چگونه عمر مفید خودرو را افزایش دهیم لباس دنباله دار دوخته شده با 6000 برگ + تصاویر به جای هسته خرما تریاک جاسازی شده! احتمال وقوع سونامی و زلزله در سواحل ایران سنگ مزار شهید حججی نصب شد + عکس واکنش چهره ها به برد پرسپولیس در دربی 85 + اینستاپست بیرون کشیدن توپ تنیس از گلوی مار شکمو + تصاویر کدام وسایل خانه آلرژی را تشدید میکنند؟ آغاز پیش تولید سریال گلشیفته ساخته بهروز شعیبی ناراحت کننده ترین عکس دسته جمعی تیم پرسپولیس کارت عروسی جنجالی برای 1 داماد و دو عروس! + عکس AFC به استقلال و پرسپولیس فرصت 3 روزه داد انتقاد فرزند ناصر ملک مطیعی از شایعه مرگ پدرش نام فرزند چهارم کریس رونالدو مشخص شد احتمال حذف تیم استقلال از آسیا زیاد است! فال روز شنبه 6 آبان 1396 موارد مصرف و استفاده از داروی “یدوکینول” جزئیات آتش سوزی پالایشگاه تندگویان تهران +اسامی مجروحان درآمد میلیونی رئیس باند فامیلی کودکان کار! بوی بد نفخ شکم نشانه ی خوبی است یا نه؟ ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت از بیمارستان مرخص شد ربات انسان نما شهروند عربستانی شد! + عکس سامانه سهام عدالت دوباره باز شد + جزئیات آیا سرمایه گذاری در بورس همان قمار است؟! اینجا زیباترین جاده پاییزی ایران است + عکس اولین نشانه سرطان تخمدان این احساس است طرح توپ جام جهانی 2018 روسیه لو رفت + تصاویر پر بیننده های امروز پولدار شدن 5 راه ساده برای پولدار شدن ! لازم نیست حتما مرد و یا یک خانم شاغل و موفق باشید نکاتی که می خوانید نکاتی ساده اما پایه ی اصلی پولدار شدن برای هر کسی است. فرمول ساده اعتماد به نفس خانم ها و آقایان راههای کنترل سریع خشم به روش (مانترا) جملات زیبا که برای موفقیت باید بخوانید درآمد ادمین های تلگرام چگونه بدست می آید؟ معنی هر کدام از خطوط کف دست چیست؟ + تصاویر 30 اصول جهانی موفقیت در زندگی بهترین روش برای تقویت اراده چیست؟ شغل های پردرآمد برای زنان در ایران + جدول ثروت بیل گیتس به فرزندانش نمی رسد! چگونه همه را مجذوب خود کنیم فرمول مناسب برای مثبت اندیشی زندگی یک ترنس ایرانی بعد از تغییر جنسیت + تصاویر معنی خط ازدواج کف دست شما چیست؟ + تصاویر خواندن ذهن دیگران با چند تکنیک چگونه از طریق شبکه های اجتماعی بازاریابی کنیم؟ چگونه از طریق شبکه های اجتماعی بازاریابی کنیم؟ شبکه های اجتماعی پرکاربردترین مجراهای ارتباط عمومی در اینترنت محسوب می شود. اما اخیرا با توجه به سهولت دسترسی به بسیاری از شبکه های اجتماعی توسط موبایل این موضوع به قدری فراگیر شده که برای خیلی از مردم گذراندن یک روز بدون این شبکه ها تبدیل به امری غیرممکن شده است. تقریبا همه گروه های سنی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، اما اکثریت کاربران آن ها را جوانان و نوجوانان تشکیل میدهند. این گروه با توجه به اقتضای سنی تمایل خرید بیشتری برای محصولات مختلف دارند. بنابراین طبیعی است که بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ هر لحظه گسترده تر شده و تبدیل به مبحث جدی تری شود. در این نوشتار به بیان چگونگی بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به نحوی که بیشترین بازدهی را داشته باشد پرداخته شده است. مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی: کمک به شناسایی بهتر کسب‌ وکار و روند برندسازی بررسی و شناخت رفتار و نیازهای مخاطبان وفادار ساختن مشتریان به برند ایجاد فرصت‌های تجاری و تبلیغی بیشتر و سریعتر کاهش چشمگیر هزینه‌های تبلیغات بازاریابی کمک به ارتقای رتبه در موتورهای جستجو بهره گیری به منظور فعالیت‌های تجاری B2B روش های موثر در بازاریابی شبکه های اجتماعی: برای شروع بهتر است نیاز کاربران را تجزیه و تحلیل کنید. استفاده از یک نام تجاری موفق در شبکه‌های اجتماعی یکی از نیازهای اساسی سوشیال مارکتینگ می باشد. بازاریابی در شبکه های اجتماعی به موازات انتشار مطالب و محتوای با کیفیت و منحصر به فرد پیش می رود. پس بیشتر از حجم تبلیغات به محتوایی که منتشر می کنید توجه داشته باشید. افراد در شبکه های اجتماعی بخصوص نسخه های موبایلی چندان مایل به خواندن مطالب طولانی نیستند. بنابراین از محتوای مختصر و مفید در کنار جنبه های دیجیتال دیگر مانند تصاویر و ویدیو استفاده کنید. اهمیت محتوای آموزشی و پرکاربرد در زندگی روزمره انکار نشدنیست و در جذب مخاطب و بهبود روند بازاریابی تاثیر بسزایی خواهد داشت. در این میان مطالب سرگرمی به عنوان تامین کننده لحظات مفرح برای کاربران شبکه های اجتماعی سدمند به نظر می رسد. نتیجه گیری از بازاریابی شبکه های اجتماعی مستلزم صبر و حوصله و پشتکار فراوان است. برای اثر گذاری هر چه بیشتر، همیشه در دسترس باشید. نوع مخاطب را تشخیص داده و با لحن متناسب به بیان مطالب بپردازید. در مواردی که محصولی در حوزه جغرافیایی خاصی کاربرد بیشتری دارد به مسائل فرهنگی محدوده مربوطه دقت نمایید. محتوای مناسب را در زمان مناسب منتشر نمایید. به عنوان مثال بعد از ظهر و عصر زمان مناسبی برای ارسال مطالب سرگرم کننده می باشد. حتما در بیوگرافی صفحه شبکه اجتماعی کسب و کارتان در این مورد که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید توضیح مختصری دهید. سعی کنید از تصاویر خلاقانه و حرفه‌ای استفاده نمایید. از ساخت کلیپ های صوتی و تصویری در شبکه های اجتماعی مخصوصا شبکه هایی همچون تلگرام و اینستاگرام غافل نشوید. بازخوردهای مخاطبان بسیار با دقت تحلیل کنید. به یاد داشته باشید که حق همیشه با مشتری است. در صورت نارضایتی مشتریان از محصول یا خدمات شما،از بحث کردن بپرهیزید زیرا نمی توانید برنده ی این بحث باشید. سعی کنید با شخصیت های تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی مرتبط شوید. دیده شدن افراد مشهور به عنوان دوستان فیسبوک یا فالوور های ایستاگرام تاثیر بسیار خوبی در جذب مشتری دارد. آمار دنبال کننده، اعضا و بازدیدکنندگان خود را بطور مداوم بررسی کنید تا بتوانید استراتژی مناسب ارائه دهید. فعالیت مستمر داشته باشید و در شبکه های اجتماعی بدرخشید. از چندین شبکه اجتماعی مختلف به طور همزمان برای تبلیغات خود استفاده نمایید. به طبقه بندی مطالب خود از طریق هشتگ ها یا امکانات مشابه در سایر شبکه ها بهره ببرید. با کسب رضایت مشتریان و هماهنگی های لازم، نظراتشان را راجع به محصول یا خدمات دریافتی در دید عموم قرار دهید. گاهی محتوا یا برنامه ای برای تقدیر و تشکر از مشتریان خود ترتیب دهید. منبع : خانهتماس با ماخدماتتولید محتوادرباره ماچرا ویکی محتوا چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟ sitedesign-co.com/مقالات-طراحی-سایت/چگونه-در... 7/10 · 9 reviews راه های متنوعی برای اینکه بتوانیم از طریق اینترنت بازاریابی نماییم وجود دارد. تقریبا همه ی ... چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم؟ | چطور chetor.com/40750-چگونه-در-اینترنت-تبلیغ-کنیم 63% · 46 ratings · By محمد رحمانی چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم و انواع شیوه‌های تبلیغ در اینترنت کدام است؟ کدام شیوه توانسته ... چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم - آموزش بازاریابی اینترنتی bazaryabi.net/853-چگونه-از-اینترنت-کسب-درآمد... چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم ۵٫۰۰/۵ ۲ ۵٫۰۰ / ۵ stars از سالها پیش تاکنون هر روز افراد زیادی ... چگونه می توانیم برای کسب و کارهای اینترنتی بازاریابی کنیم؟ https://www.netstart.ir/7712/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8... کسب و کار در اینترنت. ... اینترنتی بازاریابی کنیم ... در اهمیت بازاریابی اینترنتی باید ... چگونه کاربرانی وفادار جذب سایت کنیم؟ | تیم انار | کسب و ... https://tanar.ir/چگونه-کاربرانی-وفادار-جذب... چگونه بازاریابی ... چرا باید بازاریابی کنیم ... ۹۰% کاربرانی که در اینترنت خرید انجام می ... الف - چگونه کسب و کار خود را در اینترنت راه اندازی کنیم old.alef.ir/vdciw5awut1auy2.cbct.html?504750 چگونه کسب و کار خود را در اینترنت راه اندازی کنیم. ... میتواند اقدام به بازاریابی ... چگونه در شبکه های اجتماعی بازاریابی کنیم؟(قسمت دوم ... https://linestore.ir/چگونه-در-شبکه-های-اجتماعی... صفحه اصلی / social media marketing / چگونه در شبکه های اجتماعی بازاریابی کنیم؟ ... عمومی در اینترنت ... مدیریت و بازاریابی استراتژیک - چگونه در اینترنت بازاریابی ... elhamcheraghintu.blogfa.com/post/21 مدیریت و بازاریابی استراتژیک - چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟ - - مدیریت و بازاریابی ... طراحی سایت - چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟ tarahiyesite.mihanblog.com/post/148 راه های متنوعی برای اینکه بتوانیم از طریق اینترنت بازاریابی نماییم وجود دارد. تقریبا همه ی ... کسب و کار اینترنتی | کسب و کار اینترنتی را چگونه آغاز کنیم ... mahanteymouri.ir/internetbusiness کسب و کار اینترنتی را چگونه آغاز کنیم؟ در این ... را در اینترنت ... های بازاریابی ... 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback

    اسماعیل انصاری بازدید : 896 یکشنبه 30 مهر 1396 نظرات (0)

    اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟ح رجیستری گوشی‌های هوشمند از چند وقت دیگر به صورت آزمایشی شروع به کار می‌کند. در این طرح قرار است گوشی‌هایی که به شکل قاچاق وارد کشور شده‌اند از کار بی‌افتند. حالا این سوال پیش می‌آید که چه گوشی‌ قانونی وارد بازار شده و چه گوشی قاچاق است؟ به احتمال بسیار زیاد گوشی‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر در ایران ضمانت شده‌اند به شکل قانونی وارد کشور شده‌اند و پس از طرح رجیستری موبایل هم کار می‌کنند و گوشی‌هایی که ضمانت معتبر ندارد و به اصطلاح با ضمانت اینترنشنال راهی بازار می‌شوند، در طرح رجیستری موبایل از کار می‌افتند و نمی‌شود از آن‌ها استفاده کرد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که تمام گوشی‌هایی که تا این لحظه در بازار فعال شده‌اند تحت پوشش طرح رجیستری قرار نمی‌گیرند و این طرح شامل گوشی‌هایی می‌شود که برای اولین‌بار بعد از اجرا شدن طرح روشن می‌شوند. در طرح رجیستری گوشی‌، گوشی‌هایی که با گارانتی اینترنشنال فروخته می‌شوند، از کار می‌افتند. در حال حاضر برای خرید تلفن همراه هوشمند با دو نوع محصول مواجه می‌شوید. محصولی که توسط شرکت‌های داخلی ضمانت شده و محصولی که با اسم گارانتی اینترنشنال عرضه می‌شود و قیمت ارزان‌تری هم دارد. حتی این اختلاف قیمت به ۱۵ تا ۲۰ درصد هم می‌رسد. در حال حاضر خرید گوشی‌هایی که با اسم گرانتی اینترنشنال راهی بازار می‌شوند به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند. این محصولات نه تنها قیمت ارزان‌تری هم دارند، بلکه خدمات پس از فروش هم دریافت می‌کنند. در حالی که گوشی غیرقانونی وارد بازار شده، می‌توان آن را به یکی از شو روم‌های شرکت‌های بزرگ موبایل دنیا در تهران یا شهرهای دیگر برد و از خدمات پس از فروش آن‌ها استفاده کرد. البته که مشخص نیست این خدمات تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کنند و کیفیت آن‌ها چقدر است. در گارانتی اینترنشنال شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی بدون اینکه پولی برای واردات گوشی به دولت پرداخت کنند به گوشی‌های قاچاق خدمات می‌دهند. در واقع این شرکت‌ها نه تنها مالیات نمی‌دهند بلکه محصولات‌شان از طریق راه‌های غیرقانونی در بازار فروخته می‌شوند. همین چند وقت پیش محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صحبت‌ّهایی به این موضوع اشاره کرد ارزش بازار موبایل ایران به ۶ میلیارد دلار می‌رسد که در بدترین حالت ۵ درصد و در بهترین حالت ۲۰ درصد این گوشی‌ها از مبادی رسمی وارد کشور شده‌اند و سایر محصولات موجود در بازار قاچاق هستند. در اصل مبلغ بسیار کمی از این بازار باارزش به دولت می‌رسد و تقریبا همه آن در اختیار قاچاقچیان و شرکت‌های بزرگ موبایل خارج از ایران قرار می‌گیرد. البته این اتفاق برای بسیاری از شرکت‌های تولید کننده موبایل که بازار را ایران را هدف قرار داده‌اند، بد نیست. آ‌نها دوست دارند محصولات‌شان را در این بازار با کمترین هزینه بفروشند. پس برایشان فرقی ندارد که گوشی قانونی وارد کشور شده باشد یا خیر. بدون اینکه پولی به دولت پرداخت کرده باشند گوشی‌هایش را می‌فروشند و سود قابل توجهی هم را از بازار به دست می‌آورند. گوشی‌هایی که تحت عنوان گارانتی اینترنشنال به فروش می‌رسند، قاچاق هستند. در چنین بازاری شرکت‌هایی که گوشی‌ها را به شکل رسمی وارد بازار می‌کنند و سعی می‌کنند خدمات پس از فروش خوبی را به مشتری بدهند نمی‌توانند سود مناسبی داشته باشند. در واقع حجم بالای قاچاق گوشی در کشور باعث شده که شرایط رقابت عادلانه از بین برود. بد نیست نگاهی داشته باشیم به همان‌ گوشی‌هایی که قانونی وارد کشور شده‌اند. این گوشی‌ها از ضمانت‌نامه معتبری بهره می‌برند که می‌شود از نظر قانونی آن را پیگیری کرد. در واقع شما می‌دانید محصولی که خریداری کرده‌اید قانونی وارد کشور شده و برای ورود آن مالیات هم پرداخت شده است. حتی شرکت‌هایی که این محصولات را وارد می‌کنند و ضمانت آن‌ها را به عهده می‌گیرند اکثرا با شرکت سازنده اصلی در ارتباط هستند و می‌توانند در خدمات پس از فروش بهتر عمل کنند. حداقل آن‌ها مسئولیت سرویسی که به مشتری داده‌اند را به عهده گرفته‌اند. شرایط ضمانت آن‌ها هم جالب توجه است. محصولی که قانونی وارد کشور شده معمولا یک یا دو ماه ضمانت تعویض دارد و ۱۲، ۱۸ یا ۲۴ ماه هم شامل ضمانت و خدمات پس از فروش می‌شود. البته که برای داشتن این گوشی باید پول بیشتری بپردازید، اما اطمینان دارید که محصول قابل اعتمادتری را خریداری می‌کنید. همچنین با گوشی‌ای که قانونی راهی بازار شده به اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی خودتان هم کمک کرده‌اید. حالا با اجرا شدن طرح رجیستری، دیگر چیزی به اسم گوشی با گارانتی اینترنشنال در بازار دیده نخواهد شد. تمام گوشی‌ها باید از مبادی قانونی وارد کشور شوند و اینجاست که کسب و کارهای داخلی می‌توانند فعالیت قدرتمندتری داشته باشند و حق مشتری با خدماتی بهتر حفظ شود. به هر حال پولی که برای خرید محصولی که قانونا وارد کشور شده پرداخت می‌کنید، وارد چرخه‌ای می‌شود که می‌تواند خدمات و سرویس‌های بهتری به مردم بدهند. در واقع بازاری که ۶ میلیارد دلار ارزش دارد می‌تواند کمک بزرگی به اقتصاد کشور بکند. پس طرح رجیستری گوشی‌ّهای هوشمند می‌تواند تاثیر بزرگی در رشد اقتصادی کشور داشته باشد و می‌تواند بخشی از مشکلات اقتصادی را برطرف کند. ‌‌‌‌ telegram_ad2_1 10+ برچسب‌ها :Mobileدیجیتالرجیستریرجیستری گوشیطرح رجیستریطرح رجیستری گوشیطرح رجیستری موبایلگارانتی اینترنشنالگوشیموبایل 2.9 محصولات مرتبط در دیجی‌کالا گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 Plus ظ ... 3,499,000 تومان گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 ظرفيت ... 2,568,000 تومان گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 ظرفيت ... 3,449,000 تومان گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 Plus ظ ... 3,199,000 تومان درباره نویسنده مجید نوردوست مجید نوردوست به دنیای تکنولوژی علاقه‌زیادی دارد. بازی‌های رایانه‌ای، فیلم و سریال‌های مختلف هم بیش‌تر اوقات فراغت‌اش را پر می‌کنند. از سال ۱۳۸۶ در مطبوعات و رسانه‌های مختلف فعالیت می‌کرده. از صحبت کردن درباره بازی‌های رایانه‌ای و اتفاقات این حوزه لذت می‌برد. مطالب مرتبط گلکسی اس - آیفون - پیکسل - آیا علاقه به گوشی هوشمند افت کرده است؟ آیا علاقه به گوشی‌های جدید افت کرده است؟ ۲۹ مهر ۱۳۹۶-۱۹:۳۰ گلکسی اس 8 پلاس یا گلکسی نوت 8 شما بگویید؛ گلکسی اس ۸ پلاس یا نوت ۸؟ ۲۹ مهر ۱۳۹۶-۱۹:۰۰ ال‌جی در حال ساخت یک هدست واقعیت مجازی رده بالا است ۲۹ مهر ۱۳۹۶-۱۵:۰۰ همه چیز درباره فرمت جدید عکس آیفون در iOS 11 ۳ میلیون آیفون X برای زمان عرضه راهی بازار می‌شوند ۲۹ مهر ۱۳۹۶-۱۴:۳۰ 18 دیدگاهاینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!" من کاملا شرایط شما را درک می کنم برای این که خودم هم 5 سال پیش دقیقا در جایگاه شما قرار داشتم. بی نهایت مشتاق بودم که راه کسب درآمد از اینترنت را کشف کنم و در این کار موفق شوم.خیلی جستجو و تحقیق کردم. به هر سایتی که فکرش را بکنید هم سر زدم و چند هزار دلار صرف خرید کتاب های خارجی از اساتید خارجی در این زمینه کردم. تمام پس انداز چند ساله ام را برای کسب آموزش سرمایه گذاری کردم و راستش حتی کمی هم از دوستان و خانواده قرض گرفتم.ماه ها طول کشید تا جواب تک تک سوالاتم را پیدا کردم و موفق به کسب درآمد عالی شدم. حالا 5 سال است که مشغول این کار هستم و درآمد فوق العاده ای هم کسب می کنم،طوری که تونستم لقب جوان ترین بیزینس من ایران رو به خودم اختصاص بدم و حتی در دبی و مالزی خونه بخرم. و اما خبر خوب برای شما دوست عزیز؟ شما راه 5 ساله را فقط در 5 روز به آسانی طی می کنید! حالا شما می توانید به راحتی از نتیجه ی 5 سال تلاش من استفاده کنید و خیلی آسان شروع به کسب درآمد کنید. کسی قبلا این جاده را برای شما هموار کرده است. حالا فقط تصمیم با شما است که در آن گام بردارید و به موفقیت دست یابید. بله، شما دیگر نیاز نیست کتاب های خارجی گران قیمت را بگیرید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی در این کتاب پاسخ سوالات خود را کشف می کنید و می توانید از همین امروز از اینترنت کسب درآمد کنید. آیا می دانید؟ یک راز مهم در مورد سایت های کسب درآمد از اینترنت که ممکن است ندانید. می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد کنید؟ حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که خودشان هم دقیقا رمز و رموز درآمد اینترنتی را نمی دانند. بله، خیلی از آنها هنوز خودشان هم درآمد چندانی کسب نکرده اند و تجربه ی موفقی در این حرفه ندارند. پس چه طور می توانند به شما چیزی را که خودشان هم نمی دانند آموزش دهند؟! به همین دلیل راز موفقیت در کسب درآمد اینترنتی این است که کسی را پیدا کنید که خود قبلا سال هاست در این کار موفق است و میلیون ها تومان در ماه درآمد کسب می کند، و بعد رمز و رموز کار را از این شخص کشف کنید. آن وقت متعجب خواهید شد که چه قدر کسب درآمد اینترنتی آسان و سریع است. فقط کافی است بدانید چه مسیری را طی کنید. همین و بس. و این دقیقا همان دلیلی است که من امروز اینجا با شما هستم تا با کمک تجربه ی موفق پنج ساله خود به شما کمک کنم هر چه سریع تر در اینترنت به درآمد دلخواه خود برسید. تفاوت روش هایی که شما در این سایت با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید. یادتان باشد که 10 هزارتومان حتی از قیمت یک پیتزا هم کمتر است که شما به راحتی می توانید بخرید. آیا خرید یک پیتزا برای آینده شما مهم تر است یا سرمایه گذاری برای تضمین موفقیت شغلی شما و کسب درآمد عالی برای یک عمر؟ انتخاب با خود شماست دوست عزیز. این روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید. این کتاب به صورت الکترونیکی است و شما پس از پرداخت آنلاین خیلی آسان و سریع آن را دانلود می کنید. کتاب الکترونیکی بسیار راحت تر از کتاب کاغذی است و می توانید آن را همین لحظه خرید کرده ،دانلود و مطالعه فرمایید. اثبات درآمدها و پرداختی های کسب درآمد

    اسماعیل انصاری بازدید : 71 شنبه 29 مهر 1396 نظرات (0)

    به گزارش مشرق، «آقا داماد چه کاره هستند؟» «مدیر یک کانال پرطرفدار در تلگرام هستند.» احتمالا شما هم این دو جمله را بارها در شوخی های تلگرامی خوانده اید. اما این دو جمله اصلا چیز غیرواقعی و عجیب و غریبی نیستند. این روزها مدیر کانال تلگرام بودن یکی از شغل های پردرآمد است و تنها زیرساختی که لازم دارد داشتن یک اینترنت پرسرعت است. آقای «رضا راد» با نام مستعار «منصور قیامت» یکی از همان خوره های اینترنت است که از روزی که پایش به فضای مجازی باز شد توانست از این پشت کامپیوتر نشینی درآمد کسب کند. حالا بعد از ۱۰ سال و در سن ۳۱ سالگی مدیریت کانال گیزمیز را با حدود ۷۰۰ هزار عضو به عهده دارد و هر روز ساعت ها برای به روز رسانی کانالش وقت صرف می کند. منصور قیامت مهمان ما در مجله مهر شد تا درباره خودش، تلگرام و شغل عجیب و غریبش گپ بزنیم: در الکسا به رتبه زیر ۱۰۰ رسیدم «رضا راد» متولد تیر ۱۳۶۳ در شهر قم است. کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی دارد و از ۱۰ سال پیش که پایش به اینترنت و فضای مجازی باز شده با نام « منصور قیامت» فعالیت می کند:« روزهای اول دانشگاه یک آهنگی از خواننده ای به همین نام می خواندم. از همان موقع بچه های دانشگاه این اسم را رویم گذاشتند. اوایل کارم در اینترنت هم وقتی می خواستم عضو یک انجمن شوم دنبال یک نام کاربری دهان پرکن می گشتم که خاص هم باشد. برای همین کلمه «قیامت» را انتخاب کردم. بعد هم که وبلاگ زدم از همین اسم استفاده کردم تا اینکه به همین نام مشهور شدم. نام وبلاگم این بود: قیامت واقعی همین جاست.» نشستن پای کامپیوتر و گشت زدن در فضای مجازی بزرگترین قسمت زندگی قیامت است. آنقدر که روزانه در وبلاگش ۱۰۰ پست می گذاشته و برای جمع کردن این پست ها ساعت ها وقت صرف می کرده تا اینکه به رتبه ۱۰۰ ایران در الکسا می رسد: «در وبلاگ هیچ سررشته ای نداشتم فقط از عکس، شعر، جوک و کلا مطالبی که به نظرم جالب می آمد را در وبلاگم قرار می دادم. آن موقع بود که استعداد خودم را در این زمینه کشف کردم که چقدر خوب می توانم جذب مخاطب کنم. بعد دیدم «بلاگفا» امکاناتش کم است وارد «بلاگ اسپات» شدم. در آنجا در عرض ۴ماه به رتبه زیر ۱۰۰ ایران رسیدم. اصلا نمی دانستم الکسا چیست. بقیه کامنت می گذاشتند که خبر داری چه کار کرده ای؟» مدیر تلگرامی که ماهی 30 میلیون درآمد دارد +عکس در خواستگاری می گویم «وب مستر» هستم چت های زیاد و بی مورد یکی از کارهای بیهوده ای است که قیامت می گوید حسابی وقتش را با آن تلف کرده است آنقدر که ۶ اکانت یاهو مسنجری که داشت همگی از آی دی های مختلف پر شده بود و دیگر ظرفیت نداشت.« متاسفانه یکی از ناراحتی هایم این است که عمرم را سر همین چت کردن تلف کردم. رسیدم به جایی که کلا چت کردن را کنار گذاشتم. من خیلی درگیر اینترنت بودم و الان هیچ دوستی ندارم. در مهمانی های فامیلی شرکت می کردم ولی دوست درست و حسابی نداشتم. آن موقع ها فامیل ها و آشناها همیشه می گفتند مگر می شود از اینترنت پول در آورد؟ من برعکس بقیه هیچ وقت در کارم مشوق نداشتم. زمانی هم بوده که بیرون کار کنم. اما در حال حاضر شغلم همین کارهای اینترنتی است. مگر شما چطوری پول در می آورید؟ خب کانال هم یک رسانه است. من هم مدیر یک رسانه هستم. خانواده ام اوایل مخالف بودند می گفتند این کار آینده دار نیست البته راست هم می گفتند چون کار سازماندهی شده ای نیست ولی خب من درآمدم خوب است. خیلی مهم است آدم شغلش را دوست داشته باشد. من واقعا عاشق شغلم هستم ولی مادرم وقتی می رود خواستگاری باید برایشان حسابی توضیح بدهد وگرنه متوجه نمی شوند. بعضی ها که از همان پشت تلفن شغلم را نمی فهمند و فکر می کنند بیکارم و رد می کنند. (خنده) نام شغل ما «وب مستر» است.» هر تبلیغ ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان درآمد اولین حقوق مجازی قیامت از گذاشتن یک بنر در وبلاگش شروع می شود که در آمدش ماهی ۸ هزارتومان بود. بعد این موضوع در ادامه به فروش سریالهای کره ای و جومونگ های مختلف می رسد: « یک زمانی سریال های کره ای بیننده زیادی داشت من هم رفتم و درخواست همکاری برای فروش دادم. اتفاقا خیلی هم فروختم و سود کردم.» قیامت درآمد ماهانه اش از تبلیغات اینترنتی را لو نمی دهد و فقط به دادن نرخ پست های تبلیغاتی در کانالش اشاره می کند: « درآمد را به زبان خودم نمی گویم اما حدودش را همه می دانند. تبلیغات در گیزمیز بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان است که تا سه هفته آینده رزو شده است. معمولا هم روزی ۲ تا تبلیغ بیشتر نمی گذارم. چون کیفیت کانال برایم خیلی مهم است. من آدم وسواسی هستم. آنقدر که در تمام این ۱۰ سال تنهایی کار کردم. خیلی ها در این چندسال به من گفتند دمتان گرم تیم تان خیلی خوب است و وقتی فهمیدند من تنهایی کار می کنم تعجب کردند. برای گذاشتن تبلیغات هم خیلی وسواس دارم. اینکه متنش چه چیزی باشد و یا چه زمانی منتشر شود برایم مهم است. بنابراین یکی از تبلیغات را شب قبل خواب و دیگری را هم ظهر قبل از ناهار می گذارم. در طول روز هم حدود ۳۰ تا تماس برای گذاشتن تبلیغ دارم که شاید جز دو تماس بقیه را جواب نمی دهم. چون اصلا نیازی به جواب دادن ندارم. حتی برخی هم می گویند باید برای تبلیغ قرارداد ببندیم که من اصلا چنین اعتقادی ندارم من در چت شماره کارت می فرستم آنها هم باید کارت به کارت کنند. حالا این تبلیغات برای برخی بازدهی خوب داشته پیام داده اند و گفتند که حلالت باشد. برخی هم فحش دادند و گفتند بازدهی برایشان نداشته است.» با اینکه آقای مدیر درآمدش را لو نمی دهد با یک حساب سرانگشتی می توان حدس زد که باید ماهیانه بالای ۳۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد. مدیر تلگرامی که ماهی 30 میلیون درآمد دارد +عکس

    اسماعیل انصاری بازدید : 97 پنجشنبه 27 مهر 1396 نظرات (0)

    چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم تراز: بهترین قیمت های خرید را از ما بخواهید،جز برای کار و تفریح از منزل خارج نشوید،نماینده برندهای رسمی با بهترین قیمت و ...صدها شعار دیگر کلماتی هستند که با وارد شدن به دنیای مجازی با آنها رو به رو می شوید .بله این همان کسب درآمد از اینترنت است که جذابیت زیادی دارد و خیلی‌ها در آرزوی داشتن یک درآمد اینترنتی فوق‌العاده هستند. گرچه در کشورمان هنوز این روش کسب درآمد به خوبی جانیفتاده است ولی در حال حاضر یکی از بهترین شغل‌های دنیاست و ثروتمندترین افراد دنیا، ثروت‌شان را از طریق همین کسب‌و‌کارهای اینترنتی بدست آورده‌اند. به گزارش تراز، کسب‌وکار اینترنتی واقعا لذت‌بخش است. وقتی در اینکار وارد شده و موفق شوید، می‌توانید حتی هنگامی که در مسافرت یا در حال تفریح هستید با کمترین سرمایه، پول دربیاورید و یک زندگی و کسب‌و‌کار لذت‌بخش داشته باشید. تصور کنید در حالی که در ساحل دریا دراز کشیده‌اید و دریا را تماشا می‌کنید کسب‌و‌کار اینترنتی شما در حال رشد است و موجودی حساب بانکی‌تان را مرتبا افزایش می‌دهد. چه شغلی می‌تواند از این بهتر باشد؟ البته قبول دارم برای برخی از افراد، ممکن است پول درآوردن از طریق اینترنت کمی دور از ذهن باشد. چون این افراد با همان طرز فکر قدیمی که برای پول‌درآوردن باید سخت تلاش کرد و عرق ریخت بزرگ شده‌اند و البته مقصر هم نیستند. محیط اطراف، نحوه زندگی و طرز فکر والدین در کودکی باعث می‌شود برخی باورهای غلط و اشتباه به ذهن افراد تزریق شود. نمی‌خواهم از بحث اصلی خارج شوم، فقط می‌خواهم این را بگویم که برخلاف طرز فکر برخی افراد، کسب درآمد بالا از اینترنت کاملا شدنی است و در اوضاع اقتصادی کنونی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند جایگزین مشاغل خارج از اینترنت گردد. دقت کنید که فعالیت در سایت‌های کلیکی و وقت تلف کردن برای جذب زیرمجموعه، کسب‌وکار اینترنتی نیست. کسب‌و‌کار اینترنتی باید سودآور باشد و حرفه‌ای انجام شود تا بتوان به عنوان یک شغل روی درآمد آن حساب کرد. از بین روش‌های کسب درآمد از اینترنت، بازاریابی اینترنتی راهیست که شما را به درآمد خیلی بیشتری می‌رساند و می‌توانید مانند یک شغل روی درآمد آن حساب کنید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که بازاریابی اینترنتی چیست؟ در یک جمله می‌توان گفت بازاریابی اینترنتی، هنر تبدیل بازدیدکننده سایت به خریدار می‌باشد و سلسله مراتبی است که با انجام آن، بازدیدکننده بازهم به سایت بازمی‌گر‌دد و خریدهای متعددی انجام می‌دهد. هدف شما اینجاست دقت کرده‌اید کسانی که اطلاعات کمی دارند معمولا نسبت به سایرین، درآمد کمتری بدست می‌آورند. منطقی است که برای بیشتر پول درآوردن، یا باید سرمایه زیادی داشته باشید که سرمایه‌گذاری‌های کلان و پرسود انجام دهید یا اینکه اطلاعات‌ و تجربیات بیشتری بدست بیاورید و در یک زمینه حرفه‌ای شوید تا درآمد شما افزایش یابد. همه می‌دانند کسی که کاری را خیلی خوب انجام می‌دهد، پول بیشتری از سایر افراد بدست می‌آورد. حالا که حرفه‌ای شدن = کسب درآمد بیشتر است، چرا شما در کاری لذت‌بخش مثل کسب‌درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی حرفه‌ای نشوید و پول بیشتری بدست نیاورید ؟ ممکن است با خودتان بگویید من که نمی‌دانم بازاریابی اینترنتی را چگونه انجام دهم… آیا آنها که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعال هستند از اول همه چیز را می‌دانستند و مادرزاد بازاریاب اینترنتی بودند ؟ مسلم است که نه ! پس بازاریابی اینترنتی مانند همه کارها یک مهارت آموختنی است. اگر خواهان درآمد بیشتر هستید همین حالا تصمیم بگیرید که در بازاریابی اینترنتی حرفه‌ای شوید و پول بیشتری از این بازار میلیاردی به دست آورید. البته واضح است برای حرفه‌ای شدن تنها تصمیم قطعی شما برای شروع کار کافی نیست، شما نیاز به اطلاعات ارزشمند دارید و هرچه زودتر باید این اطلاعات را بدست آورید و دست به عمل بزنید. ما این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهیم چگونه یک سایت تجارت الکترونیک بسازیم؟ تجارت شما ممکن است کوچک باشد اما اینترنت افق فکر شما را گسترش می دهد. هر گونه خدمات و یا محصولی شما عرضه بدارید، اینترنت زمینه کاری شما وسعت می دهد و به شما امکان رقابت با تجارتهای بزرگ را می دهد و امکان دسترسی به مشتریان در سرتا سر دنیا که براحتی می توانند از ویترین فروشگاه اینترنتی شما بطور شبانه روزی خرید کنند را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین برای استفاده کامل از فرصت تجارت الکترونیک مطمئن شوید که زمینه ای محکم برای پوشش دادن هر کدام از عناصر تجارت الکترونیک خود فراهم آورده اید: ۱. هویت خود را معین نمائید: انتخاب domain name صحیح یا URL، می تواند تعیین کند که شناسه تجاری شما در اینترنت به خاطر می ماند و یا در ازدهام اینترنی فراموش می شود. ۲. محل مناسبی برای مغازه اینترنتی خود مهیا کنید: همانطور که برای یک مغازه خشت و گلی مهم ترین و ابتدایی ترین چیز زمین آن است، مغازه اینترنتی شما هم نیاز به مکانی مناسب جهت بنا دارد. خریداری و آماده سازی web server شخصی و یا خریداری خدماتی مناسب از یک خدمات دهنده اینترنت ISP و یا Web Host.۳. ۳. ساخت یک ویترین جذاب: هرچند استفاده از ابزارهای مناسب جهت ایجاد website ایجاد آنرا از همیشه آسانتر می نماید اما چند راهنمایی ساده زیر بازدید مشتری از سایت شما را ساده تر و مفرح تر می نماید و این به معنی فروش بیشتر برای شماست. ۴. اجازه دهید مشتریان بدانند که می توانند به شما اعتماد کنند: در دنیای پر از ناشناس اینترنت افراد باید اطلاعات خصوصی خود مانند شماره کارت اعتباری، آدرس و شماره تلفن و امثالهم را در اختیار شما قرار دهند و فقط زمانی اینکار را می کنند که مطمئن باشند سایت شما سایتی قانونی است و از اطلاعاتی که آنها برای شما ارسال می کنند حفاظت می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما امن است و مشتریان نیز از این موضوع آگاهند. ۵. پرداخت را برای مشتریان آسان کنید: شما می توانید طوری سایت خود را آماده نمائید که مشتریان با وارد کردن شماره کارت اعتباری خود از شما خریداری نمایند. اما چگونه اینکار را انجام خواهید داد؟ مطمئن شوید نه تنها انواع مختلف پرداخت را در اختیار خریداران قرار می دهید بلکه اطمینان آنها را نیز جلب می نمائید. ۶. دنیا را از وجود سایت خود آگاه کنید: یک آدرس که به راحتی در خاطر می ماند، یک طراحی زیبا، و محصولات و خدمات ممتاز می توانند سایت شما را به سایتی موفق تبدیل کنند اگر و تنها اگر مشتریان از وجود آن آگاه باشند. برای سایت خود تبلیغات کنید تا رفت و آمد به آنرا افزایش دهید. واضح است که ایجاد عناصر فوق کار سنگینی است اما ارزش آنرا دارد که باعث پیشرفت و توسعه تجارت شما بشود. مرحله اول: شناسه اینترنتی خود را بر روی یک آدرس درست ثبت نمائید.اولین مرحله جهت تجارت الکترونیکی انتخاب اسم جهت سایت تان می باشد. آدرس وب شما (که URL یا Domain Name هم نامیده میشود)، به مشتریان میگوید که شما کیستید و چطور می شود شما را بر روی اینترنت پیدا کرد. این اصل شناسه اینترنتی شما و نشان (Brand) اینترنتی تان است، و به این علت که هیچ دو آدرس مشابهی در اینترنت وجود ندارد آدرس شما کاملا یکتا خواهد بود.در یک نام اینترنتی چه خصوصیاتی نهفته است؟به خاطر داشته باشید که نام وب سایت شما فقط بعنوان یک آدرس در وب مطرح نیست، بلکه علاوه بر آن با مشتریان ارتباط برقرار می کند و نام تجاری شما را در ذهن هر کدام از بازدید کنندگان تقویت می نماید. آن همچنین می تواند بعنوان قسمتی از آدرس پست الکترونیکی شما بکار گرفته شود تا شناسه اینترنی و نام تجاری شما را بیشتر مطرح کند.قبل از اینکه شناسه اینترنتی (آدرس وب) خود را انتخاب کنید در نظر داشته باشید که آن: مرحله دوم:یک نام به یاد ماندنی باشد. کسب و کار شما را معرفی نماید. معرفی ساده و هوشمندانه تجارت شما در نام ساییتان از اشتباهی گرفتن آن جلوگیری می کند. اگر می خواهید یک نمایه اینترنتی برای تجارت خود برپا کنید، نام سایتتان را مناسب با نام تجارتتان و یا حتی هم اسم شرکتتان انتخاب کنید. مرحله سوم: نام انتخابی کوتاه باشد. بهترین نامهای اینترنتی (domain name) آنهایی هستند که مشتری با یک بار شنیدن نام آنها آنها را به خاطر بسپارد و به راحتی نامشان را در مرور گر وب خود وارد کند، بنابراین نامهای پیچیده به هیچ عنوان به خوبی عبارات ساده نمی باشند. خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق توجه به این موارد می‌تواند نقشی کلیدی در تحقق اهداف و در ‌‌نهایت کسب موفقیت ایفا کنند. در ادامه برخی از این عادات را به صورت مختصر بررسی می‌کنیم . تمرکز کامل بر یک پروژه بازاریابان اینترنتی موفق با تمرکز کامل بر پروژه‌ای که در اختیار دارند، آن را انجام می‌دهند. در حقیقت، هنگامی که آن‌ها پروژه‌ای را آغاز می‌کنند تا تکمیل و به سرانجام رساندن آن، روند منظم فعالیت‌های خود را حفظ کرده و در میانه مسیر خود را درگیر پروژه جدیدی نمی‌کنند. این مساله می‌تواند پروژه‌های نیمه تمام و ناموفق بسیاری را برای شما به همراه داشته و در نتیجه درآمد مناسبی را کسب نکنید . فعالیت در حوزه‌های مختلف تنها به واسطه آنکه به یک حوزه و موضوع خاص علاقمند هستید، پروژه‌های موجود در این زمینه را بر عهده نگیرید. می‌توانید با انجام پژوهش و پی بردن به روند غالب در بازار و اینکه مردم به دنبال چه چیزهایی هستند، پروژه خود را برنامه ریزی کرده و بر اساس آن، پاسخ مشکلات احتمالی مردم را ارائه کنید. از این رو، حضور پررنگ‌تری در بازار داشته و درآمد بیشتری نیز کسب می‌کنید . معرفی محصولات جدید بازاریابی محصولات جدید و اصلی یکی دیگر از گزینه‌های فعالیت موفق در حوزه بازاریابی است. مردم همیشه از محصولات و خدمات جدید استقبال می‌کنند. در حقیقت، بسیاری علاقمند هستند تا جز نخستین نفراتی باشند که این محصول جدید را امتحان می‌کنند. بر همین اساس، از بازاریابی محصولات مشابه پرهیز کنید زیرا رقابت در این زمینه بسیار شدید‌تر خواهد بود. میزان رقابت در میان محصولات جدید کمتر بوده و با طرح‌های بازاریابی مناسب می‌توانید درآمد خوبی را کسب کنید . ارائه اطلاعات درست و دقیق از دادن وعده‌های دروغین و پوچ به مخاطبان هدف خود پرهیز کنید. نسبت به عملکرد محصولات و خدماتی که قصد بازاریابی برای آن‌ها را دارید، اطلاعات دقیقی جمع آوری کرده تا نسبت به آنچه که بیان می‌کنید، اطمینان کامل داشته باشید. به توصیفات مشتری‌هایی که از این محصول رضایت داشته‌اند، توجه کنید زیرا می‌تواند بازاریابی و فروش را برای شما آسان‌تر کند . در دسترس بودن یکی دیگر از ویژگی‌های بازاریابان اینترنتی موفق در دسترس بودن آن‌ها است. باید گزینه‌های مختلف ارتباطی مانند ایمیل و تلفن را در اختیار مشتری‌ها قرار داده تا به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. این مساله چهره‌ای حرفه‌ای‌ به شما بخشیده و اطمینان بیشتری در مشتری‌ها برای خرید ایجاد می‌کند. در دسترس بودن، اعتماد مشتری نسبت به پاسخگویی در زمینه مشکلات احتمالی را افزایش می‌دهد . مواردی که به آن‌ها اشاره شد می‌توانند بنیان‌های نخستین یک بازاریابی موفق و در ‌‌نهایت کسب و کار اینترنتی موفقیت آمیز را ایجاد کنند. از این رو، توجه و رعایت آن‌ها می‌تواند نقشی کلیدی در توسعه فعالیت‌های شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ایفا کند اخبار اقتصادی اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf کلید واژه ها : فروشگاه اینترنتی تجارت الكترونيكي کسب درآمد مطالب مرتبط اعتبار فروشگاه های اینترنتی را چگونه باید سنجید؟ فروش اجناس مسروقه در سایت دیوار توصیه‌های پلیس فتا درباره خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معضل رشد قارچ‌ گونه فروشگاه‌های اینترنتی امکان خرید از سوپرمارکت آنلاین در ایران! دیدگاه ها و نظرات آرش ۱۳۹۲/۰۸/۰۷ - ۱۸:۳۶ رای مثبت! ۱۸۸ رای منفی! -۱۹۲ پاسخ سلام من ميخواستم يك وبسايت براي فروش محصولات زبان بسازم طرز درست كردن وبسايت را مي دانم ولي طرز استفاده از فضاي دائمي براي آ‍‍‍پلود فايل و داشتن لينك مستقيم را نمي دانم اگر راهنمايم كنيد متشكر مي شوم. بهنام خالقی ۱۳۹۲/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۵ رای مثبت! ۱۸۳ رای منفی! -۱۵۴ پاسخ بسیاراز شما سپاسگذارم غلامعلی قائدی ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۰ رای مثبت! ۲۶ رای منفی! -۲۱ پاسخ باسلام وعرض ادب بنده در شهركرد زندگی می کنم چون در این شهر لبنیات زیاد است ودست هم زیاد یک دوست دارم که دستگاه لبنیاتی دارد ولبنیات این استان خیلی معروف است او پیشنهاد می کند تو یک مغازه در اصفهان بگیر تولید از من فروش از تو می خواهم یک سایتی بزنم و کلیه مواد لبنی را تبلیغ کنم خرده عروشی وعمده فروشی چطوری می تونم این کار را بکنم از طریق پنل اس ام اس یاسایت کدام بهتره هردو چطوره چگونه می تونم لبنیات فوشان اصفهان را پیدا کنم من یک جانباز کار افتاده هستم درامدم کفاف زندگیم را نمی دهد دوجوان هم یکی لیسانس ودیگری دیپلم که بتونم انها را هم مشغول کنم تورا به فاطمه زهرا راهنماییم کنید خیلی عذاب می کشم ویک کار دیگه که دراین استان زیاده به زبان ما هم گرده هم فتیر نانی که با شیر تخم مرغ وخیلی چیزهای دیگه افزوده می شه ولی اصفان نیست سه دانه را به مغازه می دن ۲۴۰۰ وفروش هم تا ۳۰۰۰ تومان هست نظر شما بزرگواران چیست خواهش می کنم راهنماییم فرمایید تا یک عمر دعا گوی شما باشم صمیمانه سپاسگذارم منتظر لطف شما هستم سارا ۱۳۹۳/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۹ رای مثبت! ۱۰۰ رای منفی! -۹۳ پاسخ سلام میشه بهم کمک کنید تا در امدی از نت داشته باشم من هیچی نمیدونم کمکم کنید دست مزد شما را خواهم داد admin ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۲ رای مثبت! ۷۰ رای منفی! -۵۷ پاسخ سود را در جیب خود بگذارید عزیز Amir Razeghi ۱۳۹۳/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۴ رای مثبت! ۹۲ رای منفی! -۷۰ پاسخ سلام من جدیدا وارد دنیای کسب درامد اینترنتی شده ام و در حال یادگیری هستم ناشناس ۱۳۹۲/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۶ رای مثبت! ۱۶۷ رای منفی! -۱۴۷ پاسخ مچکر از توضیحات کاملت عصر ۹۸ ۱۳۹۳/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۴ رای مثبت! ۱۱۰ رای منفی! -۹۲ پاسخ ممنون اینترنت و کسب درآمد ۱۳۹۳/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۱ رای مثبت! ۱۰۲ رای منفی! -۸۹ پاسخ توضیحات کامله ممنون جواد ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۶ رای مثبت! ۸۳ رای منفی! -۷۲ پاسخ سلام من تازه تصمیم به کار در این رشته گرفتم لطفا من را راهنمایی کنید پرهام عزیزی ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۶ رای مثبت! ۲۷ رای منفی! -۳۵ پاسخ سلام. برو سایت copykon.ir کتاب یا پکیج هنر درآمدزایی از اینترنت رو بخر و بخون. عالیه چند تا کتاب راهنما رو تو یه پکیج قرار داده و با قیمت عالی ۲۰ هزار تومان میفروشه من خریدم و دانلود کردم عالی بود. حتما یه سری بزن. رها ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۴ رای مثبت! ۵۲ رای منفی! -۵۳ پاسخ سلام من نیز به تازگیبه فکرپول دراوردن از اینترنت شدم اما همسرم مخالفت میکند بدلیل نگرانی از کلاهبرداری اینترنتی میترسد شماره حساب راوارد کنیم وکلاهبرداران حرفه ای حسابمان را خالی کننند سیروس ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۳:۵۹ رای مثبت! ۳ رای منفی! -۳ پاسخ سلام دوست عزیز من خیلی دوس دارم بازاریابی اینترنتی یادبگیرم اگه بهم کمک کنین ممنون میشم وهمیشه دعاگوتون خواهم بود.ممنون سعید ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۱ رای مثبت! ۰ رای منفی! ۰ پاسخ سلام بنده ۳۰ دارم و متاسفانه هنوز ک هنوزه بیکار...حس میکنم دارم افسرده میشم ولی باز تلاش خودمو میکنم.. اینجا خوب توضیح دادید بازاریابی اینترنتی رو، ولی چگونه کار رو شروع کنیم رو نگفتید...و چ کاری رو میشه نو نت گذاشت و وقت واسش بزاریم...واقعا میشه ب این بازاریابی تکیه کرد...دست بالا دستم زیاده..من تو فکر فروش لباسم .فقط نمیدونم چطور ب مشتری برسونم .میخوام واسطه بین مشتری و کارخونه باشم..سفارش بگیرم بعد از کارگاه واسشون بفرستم نظر خود را ارسال کنید! صندوق قرض الحسنه پربازدیدترین روزانههفتگی آیا ائمه با روزی فراوان و منزل وسیع مخالف بودند؟ فرصت ۳ روزه جهت تکمیل موجودی سهام عدالت این یخچال‌ها را نخرید حمله هکرهای ایرانی به صفحه داور عمانی +عکس بازتاب بیانات امام خامنه‌ای در رسانه‌های خارجی پرتقال‌های رنگ شده نخورید ۸ نوزاد بورسی ایران را بشناسید آخرین اخبار سکه در بازار ارزان شد +جدول ماجرای فردی که ۵۰۰ میلیون گرفت ولی راهبرد صنعت ایران را ننوشت! کنایه «گنجشکی» به سخنان وزیر راه دولت برای حذف یارانه به حساب بانکی مردم سرک می‌کشد؟ کاهش نرخ ۱۴ ارز بانکی در روز گرانی دلار +جدول واکنش سازمان حمایت به گرانی‎های اخیر مسافت تهران-آمل ۲ ساعته می‌شود ارمنستان و ترکیه بدون ویزا؛ کربلا و اربعین با ویزا / چرا دولت دندان طمع خود را نمی کشد؟ +نمودار بیکارترین استان‎ها اعلام شدند +جدول این‌بار پنج‌گانه‌های ارزانی دلار قاچاق موبایل به اندازه بودجه چند وزارتخانه است؟ آغاز اعزام بیکاران ایرانی به کشورهای خارجی آلایندگی بنزین توزیعی تهران در بهار جزییات قیمت ویژه بلیت هواپیما در اربعین ۴ کشور در اولویت تجارت ترجیحی محصولات لبنی ایران به کدامین کشورها صادر می‌شود؟ جاده هراز ۴ بانده می‌شود واکنش وزارت نفت به استخدام دختر نماینده مجلس نفت با پیش‌بینی کاهش ذخایر آمریکا، گران‌ شد ارائه آمار اشتغال به سبک جهانگیری اعتراض ایران به ساخت سد در ترکیه ربات پرنده شستشوی مقره‌های برق آمد +تصاویر مخالفت روحانی با توقف پرداخت سود سهام عدالت ایرانی‌ها چقدر یارانه نقدی گرفتند؟ دلیل اصلی افزایش قیمت خودرو چیست؟ این یخچال‌ها را نخرید زمان آغاز رجیستری با مانیتورینگ در شبکه قلع و قمع آبزیان سیستان و بلوچستان توسط چینی‌ها! پول مردم خرج قاچاق می‌شود! کسی به داد جوانان بیکار نمی‌رسد؟ فرصت ۳ روزه جهت تکمیل موجودی سهام عدالت روش مونتاژکاران ثروتمند برای دورزدن تولید ملی روش مونتاژکاران ثروتمند برای دورزدن تولید ملی آیا ائمه با روزی فراوان و منزل وسیع مخالف بودند؟ ۸ نوزاد بورسی ایران را بشناسید فروش دنا پلاس آغاز شد+ جزئیات دولت درآمد ۶ ماه کشور را کجا خرج کرد؟ این یخچال‌ها را نخرید پرتقال‌های رنگ شده نخورید سیف: موسسه غیر مجاز فعال در کشور نداریم حمله هکرهای ایرانی به صفحه داور عمانی +عکس بازتاب بیانات امام خامنه‌ای در رسانه‌های خارجی چرا ترامپ نگران سپاه است؟ سامانه سماح دچار اختلال شد بالاترین جریمه‌های میلیاردی فوتبال ایران آزار جنسی؛ افتضاحی که ترامپ را رها نمی‌کند ضوابط جدید فروش گوشی تلفن همراه در بازار چالش فیسبوکی نوجوانان را به فرار از خانه ترغیب می کند ماجرای عکس پر سر و صدای پدر و دختر فضای مجازی چه بود؟ تسهیل شرایط صدور ویزا برای زائران ایرانی در اربعین ایجاد ۱.۵میلیون شغل در ۶ ماه؟! رهبر معظم انقلاب: بلاهت ترامپ ما را از مکر آمریکا غافل نکند بازار مسکن با کاهش نرخ سود تسهیلات، تغییری نکرد کدام کشورها مرغ ایرانی می خورند؟! تاجرانی با درآمد ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان، مالیات نمی‌دهند! گزارش تکاندهنده فائو از بهای یک«بشقاب غذا» از نیویورک تا سودان جنوبی چگونه بدلکار شویم؟ چین مشتری آرامکو شد عذرخواهی آقای قرائتی از برخوردش با «آقای دوربینی» صنعت آب ورشکسته است ادامه وزش باد در تهران تا پایان وقت امروز آموزش در خدمت شما هستیم با روش های کسب درآمد با دانش زبانی: زبان وسیله و رابط ارتباطی بین دو یا بیش از دو فرد است. امّا می دانستید که از طریق آن می توانید درآمد بسیاری را نیز کسب کنید؟ به شرطی که شما در زبانی که می خواهید با آن کار کنید بی نقص باشید. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 1 گام اول: مهمترین گام، این است که در دستور زبان، املاء، تلفّط، استفاده از کلمات جذاب در زبان انگلیسی یا هر زبانی که با آن سرو کار دارید حرفه ای باشید. شما همچنین باید خوب صحبت کنید و مؤدب باشید. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 2 گام دوم: اگر می خواهید تنها کار کنید، شعر بگوئید، غزل بسرائید، داستان و یا رمان بنویسید و آنها را منتشر کنید. در صورتی که شروع کارتان باشد نخواهید توانست این کار را به تنهایی انجام دهید. حتماً در ابتدا نیاز به پول خواهید داشت و یا باید با یک ناشر یا ویرایشگر در رابطه باشید. در این زمینه از کسب درآمد نه تنها باید دانش زبانی داشته باشید، بلکه باید از قوه ی تخیّل بالایی نیز برخوردار باشید. همچنین می توانید نوشته هایتان را در وبلاگ شخصیتان منتشر کنید. اکنون شرکت هایی حاضر خواهند بود در ازای نمایش تبلیغاتشان در وبلاگتان، به شما پول بدهند. ولی این کار زمانی ممکن خواهد بود که بلاگ شما از ترافیک سنگینی برخوردار باشد و این امر تنها با انتشار نوشته های جالب ممکن خواهد بود. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 3 گام سوم: راه دیگر نیز وجود دارد که شروعی آسان داشته ولی نیازمند کار سختی است، بطوری که شاید نیاز باشد ساعت ها پشت کامپیوترتان بنشینید. شما باید تایپ کردن بلد باشید و یا اگر بلد نیستید نیاز دارید تا فردی را استخدام کرده و یا از یکی از دوستان و آشنایانی که در این زمینه وارد هستند، کمک بگیرید. همچنین باید یک کامپیوتر داشته باشید بهمراه اتصال اینترنتی. ترفند ما اینجا است: بصورت آنلاین پرس و جو کنید که آیا کسی نیازمند نوشتن محتوای سریع هست؟ و یا فردی نیاز به ترجمه گفتار و متن دارد یا نه؟ (همچنین می توانید بصورت آفلاین نیز از دوستان و آشنایان بپرسید). وقتی بازخوردی دریافت کردید، رکوردر گوشی همراه یا هرچیزی را که این قابلیت را به شما می دهد را روشن کرده، در ضمن گوش دادن به حرف های مشتری، سریعاً نوشته ها را تایپ یا ترجمه کنید. بعد از اتمام، متن نوشته شده را به ایمیل مشتری فرستاده و حق الزحمه تان را دریافت کنید. البته قبل از ازائه خدمات باید آدرس ایمیل مشتری تان را از وی بگیرید. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 4 گام چهارم: به منظور جذب مشتری می توانید از وب سایت های رایگان و مشهوری مانند یوتیوب و … استفاده کنید. گام پنجم: حتی می توانید پس از دریافت حق الزجمه تان تمام مدت ماه یا سال را برای یک شرکت یا کمپانی کار کنید. گام ششم: همچنین می توانید سرویس کسب و کار اینترنتی خودتان را در زمینه ترجمه بین دوزبان یا ترجمه همزمان و بومی سازی زبانی بصورت گفتار یا نوشتار اقدام کنید. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 5 گام هفتم: زمانی که در شهرتان خوب شناخته شدید، می توانید آموزشگاه زبان خود را باز کرده و به آموزش انواع زبان ها بپردازید. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 8 گام هشتم: کم کم شروع به استخدام افرادی بکنید تا به توریست ها و مسافرینی که به منطقه شما می آیند ولی زبان شما را بلد نیستند در ازای پرداخت پول خدمات ارائه بدهند (ترجمه و همراهی و …). افرادی که استخدام می کنید می توانند مکالمات بین مردم بومی منطقه و مسافرین را ترجمه کنند. اگز شما از این راه بطور مثال ۵ میلیون تومان درآمد داشتید، ۱ میلیون آن را به افراد تحت استخدامتان پیشنهاد بدهید. با این حال هنوز ۴ ملیون تومان پس انداز دارید. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 9گام نهم: نرم افزارهای خودتان را برای بهبود عملکردتان در کار توسعه دهید. (ممکن است نیازمند استخدام افراد حرفه ای باشید) www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 10 گام دهم: شروع به انتشار روزنامه های عمومی، مجله ها، کمیک بوک ها و کتاب هایتان بکنید. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 11 گام یازدهم: برای و به جای افرادی که پر مشغله هستند نامه هایشان را انتشار دهید و کارت دعوت هایشان را نوشته و ارسال کنید. شما به ازای هر خدمتی که ارائه می دهید، حق الزحمه دریافت خواهید کرد. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 11 گام دوازدهم: تخفیف هایی برای کسب و کارهای کوچکی که به مشتریانتان ارائه می دهید در نظر بگیرید تا آن ها را جذب کنید. گام سیزدهم: مسابقاتی را برای رقابت در زبان (به هر طریقی که ممکن است) راه بیاندازید و جوایزی فوق العاده برای آن در نظر بگیرید. حتی در این بخش شما می توانید درآمدی قابل توجه کسب کنید. امّا این مورد را تنها زمانی می توانید اجرا کنید که خدماتتان بسیار مشهور شده باشد. مثالی را برای روشن شدن موضوع می زنیم: در مسابقه برای نفر اول ۵ میلیون تومان، نفر دوم ۳ میلیون تومان و نفر سوم ۱ میلیون تومان در نظر گرفته اید، فرض کنید ۲۰ هزار نفر در این مسابقه شرکت کنند (البته به ازای پرداخت هزینه ای ناچیز)، شما از طریق ثبت نام این تعداد چیزی حدود ۲۰ میلیون تومان خواهید داشت (به ازای هر نفر هزار تومان ناقابل) و مجموع جوایز مبلغی معادل ۹ میلیون خواهد بود. پس شما در یک مسابقه مبلغ ۱۱ میلیون تومان درآمد خواهد داشت. www.howstart.ir - کسب درآمد از طریق دانش زبانی 12 گام چهاردهم: کار کردن را ادامه دهید، خدمات و سرویس هایتان را با صورتی گشاده و لبخند به مشتری ارائه دهید و ممکن است روزی مالک شرکت بین اللملی زبان خودتان باشید. نکته ها: به مردمی که در خواند کلمات مشکل دارند، با بلند خواند کلمات کمک کنید. همیشه با ادب و فروتنانه با مشتریانتان صحبت کنید. شروعی حرفه ای خواهید داشت اگر در ابتدا حداقل دو عدد کامپیوتر، پرینتر، دستگاه فتوکپی، اسکنر، فاکس، و دستگاه های ارتباطی داشته باشید. هشدار: هرگر قوانین کپی رایت را نقض نکنید. اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin اشتراک گذاری در Tumblr مطلب قبلی چگونه می توانم یک کامپیوتر ارزان قیمت بخرم؟ مطلب بعدی چگونه می توانم ارزش خانه ام را بالا ببرم؟ نوشته های مرتبط مطالب بیشتر از admin مطلب بیشتر در کسب درآمد چگونه می توانم ویندوز ۱۰ را ریست فکتوری کنم؟ خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ چگونه می توانم تماس های تلفنی را ضبط کنم؟ خرداد ۲۶, ۱۳۹۶ چگونه می توانم سرعت گوشی های آیفون را افزایش دهم؟ خرداد ۱۳, ۱۳۹۶ چگونه می توانم اینترنت را در ویندوز ۱۰ به اشتراک بگذارم؟ خرداد ۱۱, ۱۳۹۶ بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر ثبت نظر خود بررسی کنید چگونه می توانم موفقیت کسب و کار اینترنتی خود را تضمین کنم؟ با چگونه شروع کنم در خدمت شما هستیم با آموزش ده گام مؤثر برای تضمین موفقیت کسب و کار اینتر… آخرین دیدگاه ها Milad Xan: ورژن Net framework 4.5 و همچنین Microsoft Visiual C++ 2005 x86 تا Microsoft Visi... Milad Xan: بررسی می کینم... Milad Xan: با تشکر ، فعلاً فقط v1048 وجود دارد... رضا معبودي: بنده هم همین مشکل رو دارم ، بعد وارد کردن یوزرنیم و پسورد صفحه بدون هیچ پیغامی ب... Mahdi: مثل همین بازی برای Lan اگه هست... Mahdi: میشه آموزش و هم چنین سرور بازی Rust Experimental رو بزارید اگه هست... ما را دنبال کنید مطلب تصادفی چگونه می توانم وسایل الکترونیکی را آنلاین بخرم؟ Milad Xan آذر ۱۵, ۱۳۹۵ فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارد که می توانید وسایل الکترونیکی خود را از … ورود مرا به خاطر بسپار کلمه عبورخود را فراموش کرده اید؟

    اسماعیل انصاری بازدید : 87 چهارشنبه 26 مهر 1396 نظرات (0)

    نمایش تبلیغات یکی از بهترین روشهای کسب درآمد از اینستاگرام اگر شما بتوانید با تولید محتوای مناسب، تعداد زیادی کاربر (فالوور) را جذب پیج خودتان بکنید و در اصل تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید، بعد از مدتی می توانید با انتشار تبلیغ در پیج خود، به درآمد برسید. چگونه؟ در ادامه توضیح خواهم داد. قدم اول این است که یک موضوع برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید. برای مثال : ورزشی ، سلامت ، خانواده ، خودرو ، صنایع دستی ، لوازم دست دوم و … . قدم دوم ساخت یک پیج در اینستاگرام می باشد. کار سختی نیست و اگر با ساختن صفحه مشکل دارید، با چند جستجو در گوگل می توانید یک صفحه و اکانت ایجاد کنید. قدم سوم تولید محتوا (عکس و فیلم) و انتشار آن در پیج اینستاگرام شما می باشد که این قدم از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که یکی از دلایلی که باعث افزایش فالوور صفحه شما می شود و باعث می شود تا کاربران اینستاگرام شما را فالو کنند، همین محتوای جذاب است. این روند بعد از مدتی باعث افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام شما می شود و می توانید با نمایش تبلیغات در صفحه خود، به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید. اما یک شاه کلید به شما می دهم. شاه کلیدی که به شما کمک می کند تا بدون صرف زمان و در سریع ترین حالت ممکن بتوانید تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام خودتان را افزایش دهید. فالوورهایی که ایرانی هستند و واقعی. تصاویر شما را لایک می کنند و برای آنها کامنت می گذارند. هرچه تعداد این فالوورها بیشتر باشد، درآمد شما از نمایش تبلیغات در اینستاگرام بیشتر می شود. شاه کلید اول کسب درآمد از اینستاگرام برای اینکه در اینستاگرام فالو یا دنبال شوید باید سایر کاربران را در این شبکه اجتماعی فالو کنید. برای اینکه تصاویر شما لایک بیشتری بخورد، باید تصاویر کاربران اینستاگرام را لایک کنید. این کارها باعث افزایش فالوور صفحه شما در اینستاگرام می شود اما کاری است که نیاز به صرف زمان زیادی دارد. شما می توانید همه این کارها را به یک ربات محول کنید. رباتی که بر اساس یکسری تنظیماتی که شما برای آن انجام می دهید، فعالیت می کند و بصورت میانگین، روزانه ۸۰ الی ۱۰۰ فالوور هدف را جذب پیج شما می کند. این یعنی ماهیانه بطور میانگین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ فالوور، پیج شما در اینستاگرام را دنبال می کنند و در یکسال حدود ۳۵k یا ۳۵۰۰۰ دنبال کننده. اگر تمایل دارید تا با این ربات بیشتر آشنا شوید، می توانید مطلبی را در این زمینه از طریق لینک زیر مطالعه کنید: ربات افزایش فالوور اینستاگرام شاه کلید دوم کسب درآمد از اینستاگرام همانطور که اشاره کردم، استفاده از ربات اینستاگرام باعث سرعت بخشیدن به روند افزایش فالوور پیج شما در این شبکه اجتماعی می شود. حالا شاه کلید دوم را به شما می دهم. تبلیغ در اینستاگرام (شاه کلید دوم) همزمان با استفاده از ربات افزایش فالوور، شروع به تبلیغ پیج خود در سایر پیج هایی که تبلیغ شما را منتشر می کنند، کنید. برای شروع کار نیاز نیست که برای اینکار سراغ پیج هایی که هزینه تبلیغات بالایی دارند بروید. به دوصورت می توانید پیج خود را تبلیغ کنید. روش اول تبلیغ در اینستاگرام این است که با سایر صفحات ایستاگرام تبادل پست کنید. یعنی آخرین یا یکی از تصاویر دلخواه مدیر یک صفحه اینستاگرام را در صفحه خود منتشر کنید تا ایشان هم یک تصویر به دلخواه شما و از پیج اینستاگرام شما، در صفحه خودش منتشر کند. این روش رایگان است اما باید دقت کنید با صفحاتی که موضوعشان مرتبط با موضوع صفحه اینستاگرام شما است، تبادل پست انجام دهید. روش دوم تبلیغ در اینساگرام در این روش شما یک تصویر را در ازای پرداخت هزینه، در یک یا چند صفحه اینستاگرام منتشر می کنید و در اصل پیج خودتان را تبلیغ می کنید.من درویش زاده هستم … مدیر سایت لاین استور، که با گذشت دو ماه از تاسیس سایت بزرگترین مرجع پیج های لاین فارسی در ایران شده و هزاران مشتری و کاربر داره . بعد از موفقیت در لاین فارسی، فتح گوگل و همچنین شناسایی و همکاری با پیج های بزرگ لاین، یه کمپین جدید راه اندازی کردم که تقریبا بیست روزی از شروع به کار اون میگذره … دانلود کتاب آموزش کسب درامد از تلگرام اطلاعیه ها در پایین همین صفحه قرار میگیرند … با تبریک عید مبعث به تمام دوستان عزیز کد تخفیف ۵۰٫۰۰۰ تومانی ثبت نام در کلیه دوره های دانشگاه شبکه های اجتماعی اعلام شد . کد تخفیف : mabas تاریخ اعتبار : تا ساعت ۲۳ روز ۱۶ اردیبهشت ۹۵ احتمال تمدید : ۴۰ درصد خیلی سریع بریم سر اصل مطلب ۳d white business person showing his business work team. 3d image. Isolated white background. کســــب درآمــــد از تلــــگرام تا حالا فکر کردین از همین تلگرام درآمد داشته باشین ؟ حداقل هزینه های بسته های اینترنتی تلفن همراه یا تمدید اینترنت خونه رو از طربق همین نرم افزار بدست بیارین ؟؟؟ در مراحل بالاتر و حرفه ای تر هم گوشیتون رو بتونید عوض کنید و یا لب تاب جدید تهیه کنید ؟؟؟ کم کم داره نظرتون عوض میشه درسته ؟ همینجا خدمتتون عرض کنم که فعلا تا میلاد امام رضا ع (چهارم شهریور ۹۴ ) هیچگونه هزینه ای بابت آموزش از کاربران عزیز دریافت نمیشود … کلیه آموزش ها بصورت دوره ای ، با پشتیبانی آنلاین و به صورت کاملا رایگان تا میلاد امام رضا ع (چهارم شهریور ۹۴ ) ارایه میگردد . ۱۱ نحوه کســـب درآمــد و فعالـــیت اول شما باید در تلگرام عضو باشید دوم شما میبایست به گروه ” هماهنگی ” از طریق ادد کردن @tablighati – http://telegram.me/tablighati یا شماره همراه ۰۹۱۵۸۱۱۴۵۶۴ در تلگرام وارد شوید (دقت کنید که برای کسب بهترین درآمد از روش هایی که در گروه گفته میشود پیروی کنید ) کلیات روش کار برای کسانیکه تمایل دارند در جریان تمام راه باشند …. ۱ هر مدیر میبایست حداقل پنج گروه تلگرام ایجاد کند و لیست نام و لینک آن را درگروه هماهنگی بفرستد ۲ ربات مهلاک از طریق لینک وارد گروه میشود وظیفه این ربات بررسی گروه و درج تبلیغات مشتریان ما در گروه میباشد که منبع اصلی درآمد ما و نهایتا شما میباشد . ۳ هر مدیر میبایست برای گروه خود عضو گیری کند ۴ هر مدیر میبایست گروه را بصورت فعال اداره کند البته در تمام مراحل ما همراه شما هستیم …. و اما دریافتی ها … در پایان هر هفته بر اساس تعداد اعضای گروه و همچنین موضوع و کیفیت گروه و گروه گردانی شما ، در ازای هر گروه که شما مدیر آن هستید و ربات مهلاک را در آن حضور داشته مبلغ یک تا ده هزارتومان دریافت خواهید کرد . حالا شما میتوانید با افزایش تعداد گروه و بالا بردن راندمان و اعضای گروه خود به مبلغ مورد نظر خود دست یابید . ۱ مثــــــــــــــال به عنوان مثال آقا یا خانم الف ده گروه دارد که بین ۱۱۰ تا ۱۷۰ نفر عضو دارند و در موضوعات عمومی فعالیت میکنند امتیاز گروه ای ایشان هم که توسط ربات هوشمند مهلاک سنجیده شده به صورت زیر هست دو گروه دو امتیاز یک گروه سه امتیاز پنج گروه چهار امتیاز یک گروه هقت امتیاز یک گروه نه امتباز جمع درآمد این هفته آقا یا خانم الف به صورت زیر میباشد : ۴۳=(۹*۱)+(۷*۱)+(۴*۵)+(۳*۱)+(۲*۲) یعنی ایشان برای این هفته مبلغ چهل و سه هزار تومان از ما دریافت خواهند کرد . در صورتیکه آقا یا خانم الف میتوانست این عدد را به نزدیک صد هزار تومان برساند و البته این مبلغ برای ده گروه میباشد که ایشان میتوانست تعداد گروه خود را بیشتر کند و نتیجتا که درآمد بیشتری داشته باشد این-روش-با-روش-کسب-درامد-از-تلگرام-با-استفاده-از-ربات-های-تلگرام-بهینه-شد- ۳ شرایط گروهی که ایجاد میکنید حداقل اعضا باید صد نفر باشد ( برای افزایش اعضا ما به شما کمک میکنیم نگران نباشید ) گروه باید دارای موضوع خاصی باشد کروه میباست تابع قوانین کشور باشد گروه سیاسی ممنوع هست در صورت مشاهده فرد از کل سیستم حذف میشود ۶ سوالات متداول آیا لازم هست که مدیر همیشه آنلاین باشد ؟ خیر لازمه اصلی انسجام گروه و رعایت قوانین گروه توسط اعضا میباشد. آیا میتوانم از گوشی دیگری برای اینکار استفاده کنم ؟ بله ما محدودیتی برای فعالیت شما در این زمینه نداریم و مهمترین شرط ما حضور ربات مهلاک در گروه و بررسی گروه شما توسط این ربات هوشمند هست چه تضمینی برای پرداخت وجه هست ؟ توجه داشته باشید که شما مدیر گروه هستید و اگر پرداختی توسط مجموعه لاین استور انجام نشود شما ربات مهلاک را از گروهتان اخراج میکنید که این خیلی برای ما سخت است و ما هستیم که به شما نیاز داریم . اسم و موضوع گروه را چی بذارم ؟ شما میتوانید از علایق خودتان برای ایجاد و درج مطلب در گروهتان بهره ببرید ولی توجه داشته باشید که گروه های نامرتبط و همچنین مغایر با قوانین کشوری و سیاسی حذف خواهند شد و مدیر گروه صلاحیت همکاری با این مجموعه را نخواهد داشت . آیا میتوانم در گروه تبلیغ کار شخصی خودم را داشته باشم ؟ بله شما میتوانید گروه هایتان را صرفا جهت مقاصد شغلی و کسب وکار ایجاد نمایید و مانیز این کار شما استقبال میکنیم از کجا برای هر گروه ۲۰۰ نقر بیارم ؟ خیالتان راحت ما همراه شما هسنیم … و گروه هایتان را رونق میبخشیم ولی مدیریت و نگه داشتن این افراد با شما هست . آیا میتوان در این روش زیر مجموعه گرفت و … ؟ خیر در این کار حالت هرمی جایگاهی نداشته و مدیریت مجموعه هیچ اعتقادی به این موضوع ندارد. آیا در نرم افزار های دیگر مثل لاین یا واتساپ هم میتوانم فعالیت کنم ؟ بله ولی میباست با هماهنگی این فعالیت آغاز گردد تا زیر ساخت های بررسی و رهگیری فعالیت های شما برای را ایجاد کنیم . دانلود کتاب آموزش کسب درامد از تلگرام نوشته مهندس درویش زاده برای اینکار مبلغی بین ۱ تا دو میلیون تومان در نظر بگیرید و آن را در چندین ماه هزینه کنید. تاکید میکنم، یکجا همه بودجه تبلیغات خود را صرف نکنید. تلفیق شاه کلید اول و شاه کلید دوم، باعث می شود که در طول یکسال حدود ۷۰ الی ۸۰ هزار نفر در اینستاگرام، پیج شما را دنبال کنند و روند افزیش فالوور شما به شدت سرعت بگیرد. هر کار نیاز به صبر و حوصله و تلاش دارد. شما با انجام این روش ها، بعد از مدت یکسال یا کمتر یک سرمایه عالی را در اختیار دارید که سود بسیار خوبی را به شما می دهد. استارت کسب درآمد از اینستاگرام را بزنید بعد از اینکه تعداد فالوورهای صفحه شما به اندازه ای رسید که بتوانید در صفحه خود تبلیغ نمایش دهید، نوبت به معرفی پیج شما می رسد. شما می توانید با کارگزاران تبلیغات اینستاگرام همکاری کنید. صفحه خود را به آنها معرفی کنید و این کارگزاران را در سود خود سهیم نمایید. با جستجو در گوگل می توانید کارگزاران تبلیغات اینستاگرام را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که فالوورا، آماده همکاری در زمینه پذیرش و ارجاع تبلیغات اینستاگرام به شما می باشد. زمانی که صفحه شما به ۱۰ هزار فالوور رسید، حتما به ما اطلاع دهید تا از صفحه شما برای نمایش تبلیغات استفاده کنیم. اینکار برای شروع مناسب است. اما خودتان هم سعی کنید همیشه گوش بزنگ باشید. چرا که ممکن است افراد مختلف پیشنهاد تبلیغ بشما بدهند و معمولا این پیشنهاد را از طریق ارسال DM یا Direct Message یا همان پیام مستقیم به شما می دهند. پس هرچه زودتر تعرفه تبلیغات پیج خود را مشخص کنید. اگر پیج شما حداقل ۱۰۰۰۰ فالوور دارد، همین الان می توانید پیج خود را در شبکه تبلیغات اینستاگرام ما به ثبت برسانید ثبت پیج اینستاگرام هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ هر پیج در اینستاگرام تعرفه تبلیغات خود را دارد و هیچ مرجعی برای تعیین هزینه تبلیغ وجود ندارد. اما شما باید بگونه ای تعرفه تبلیغات خود را مشخص کنید که منطقی بوده و افراد بتوانند در صفحه شما تبلیغ کنند. مثلا می توانید پکیج های مختلف تبلیغات تعریف کنید تا افرادی که قصد دارند در صفحه شما تبلیغ کنند، بتوانند با هر بودجه ای حتی کم، در پیج شما تبلیغ خود را نمایش دهند. یک راه برای بدست آوردن تعرفه تبلیغات در اینستاگرام این است که تعرفه تبلیغات در صفحه های مختلف را بررسی کنید و بر اساس آن، تعرفه تبلیغات خود را تعیین نمائید. ولی هزینه تبلیغات در اینستاگرام از ۳۰ هزار تومان شروع شده و تا ۲ میلیون تومان هم مشاهده شده است. در مطالب بعدی به روشهای دیگیری نیز در زمینه کسب درآمد از اینستاگرام اشاره خواهیم نمود. در صورتی که این مطلب توانسته به اطلاعات شما بیفزاید، لطفا آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

    اسماعیل انصاری بازدید : 99 یکشنبه 23 مهر 1396 نظرات (0)

    خدمات تبلیغات در گوگل برتینا: برتینا به عنوان بزرگترین شرکت تبلیغات اینترنتی ایران و تنها پارتنر رسمی گوگل در کشور و با دارای بیش از 30,000 (سی هزار کاربر) و بیش از 12 سال تجربه بهترین کیفیت و مشاوره را در تبلیغ اینترنتی و گوگلی در اختیار مجموعه گسترده ای از مشتریان از سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی تا وب سایت های کوچک فروشگاهی قرارداده است. هر وب سایت و یا مجموعه ای با هر بودجه ای می توانند از یکی از پلن های تبلیغاتی پر بازده برتینا بهره مند گردند. توجهبر اساس قوانین گوگل استفاده از کوپن توسط شرکتهایی که پارنتر واقعی گوگل نمی باشند غیر قانونی بوده و می توانید مشکلات جدی برای سایتهای کاربران ایجاد نماید. این روش توسط بسیاری از شرکت های غیر قانونی استفاده می شود لیست شرکت های پارتنر(به دلیل تحریم از ایران با وی پی ان باز شود). قانون ممنوعیت استفاده از کوپن غیر مجاز (به دلیل تحریم از ایران با وی پی ان باز شود). توجه: در خدمات تبلیغ در گوگل برتینا جهت جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی در ارتباط با تحریم ها، گواهی برتینا از طریق دفتر برتینا در ایالات متحده صادر شده است و نگرانی از لحاظ تحریم در رابطه با تبلیغات در گوگل وجود ندارد. توجه: اکانتهای برتینا با حساب بانکی واقعی و دلار واقعی و نه کارت اعتباری مجازی غیرقانونی ایجاد می شوند در نتیجه نه تنها باعث افت رتبه سایت و دامنه و احیانا بلک لیست شدن سایت شما نمی گردند بلکه به دلیل گواهی دار بودن باعث افزایش اعتبار سایت نیز می گردند. توجه: برتینا تنها پارتنر گوگل در کشور بوده که این گواهی همکاری رسمی به نام برتینا و نه به نام شرکت دیگر تهیه شده است. (لینک) توجه: جهت تهیه اکانت اختصاصی تبلیغات در گوگل (Google Adwords) به صفحه اکانت اختصاصی Google Adwords مراجعه نمایید لیست پلن ها و قیمت ه

    اسماعیل انصاری بازدید : 92 جمعه 21 مهر 1396 نظرات (0)

    ینستاگرام از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند. اخیراً میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟ در اینترنت مقاله‌های زیادی در این رابطه وجود دارد. برنامه‌ها و تکنیک‌های زیادی نیز در این زمینه به کار گرفته می‌شوند که برای شرکت‌ها و اشخاصی که دنبال پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی هستند حائز اهمیت است. ما می‌خواهیم در این مقاله به 20 نکته اساسی در این رابطه بپردازیم: 1. یک کاربر فعال باشید: اگر می‌خواهید Follower هایتان را افزایش دهید می‌بایست به صورت مداوم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر دیده شوید. کاربران فعال حداقل روزانه 3 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند. 2. دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ یا سایت خود قرار دهید: شما باید در موقعیت‌های استراتژیک دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود قرار دهید که بهترین جایگاه آن در پائین مقاله است. 3. در وب سایت خود یک بنر از اینستاگرام اضافه کنید: در یک نقطه پر بیننده از وب سایت خود، بنری با عنوان " مرا Follow کنید " یا چیزی شبیه به این قرار دهید. به خصوص در صفحه مخاطبین خود این کار را بکنید. 4. حساب کاربری اینستاگرام خود را در ایمیل‌هایتان قرار دهید: این کار موجب تشویق مردم برای Follow کردن شما می‌شود. این مسئله در روابط کاری و تجاری شما نیز تأثیر مثبت دارد. 5. در کارت تجاری خود اسم کاربری اینستاگرام خود را اضافه کنید: این عمل موجب می‌شود تا نام کاربری اینستاگرام شما در جاهای بیشتری دیده شده و در نتیجه تعداد Follower های شما افزایش یابد. 6. از هشتگ (#) استفاده کنید: اکثر کسانی که در اینستاگرام پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌هایشان استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند. 7. دوستان خود را در عکس‌ها تگ کنید: زمانی که شما دوستان خود را در عکس ها تگ می‌کنید، در اصل شما این عکس را به پروفایل آن‌ها نیز اضافه می‌کنید و در بخش عکس‌های تگ شده آن‌ها قرار می‌دهید. این باعث می‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که منتشر کرده‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما شود. 8. با مردم در ارتباط باشید: اگر می‌خواهید معروف شوید در هر شبکه اجتماعی که فکر می‌کنید باید با مردم در ارتباط باشید و با آن‌ها وارد مشورت، بحث و گفتگو شوید و از این طریق اکانت های خود را تبلیغ کنید. بهترین روش در اینستاگرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پربازدید می‌باشد. 9. بیوگرافی خود مثل عکس پروفایل و ... را به روز کنید: اطلاعات و بیوگرافی‌های لازم و ضروری را به پروفایل خود اضافه کنید و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایمیل خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید. 10. افرادی را دنبال کنید که با شما وجه مشترک دارند: با جستجوی هشتگ های مرتبط با خودتان افرادی که با شما وجه مشترک دارند را دنبال کنید تا دنبال کنندگان آن‌ها نیز بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند. 11. عکس‌های باکیفیت بفرستید: به اشتراک گذاری محتویات باکیفیت و پیام‌ها، تأثیر مثبتی روی افزایش تعداد دنبال کنندگان می‌گذارد. 12. در رخدادهای عمومی شرکت کنید یکی از مواردی که همیشه مخاطبین را به سمت شما جلب می‌کند، توجه به مراسم‌ها و رخدادهای عمومی است که این موضوع در ایران نیز بسیار بازدهی بالایی دارد. شما با تبریک گفتن عید و یا انتشار یک مطلب مربوط به رخدادهای عمومی می‌توانید ارتباط بسیار خوبی با دنبال کنندگان خودتان برقرار کنید. 13. ویدئو را فراموش نکنید: یک قابلیت مهم در اینستاگرام ویدئوهای 15 ثانیه ای است که به شما این فرصت را می‌دهد تا در کمتر از 15 ثانیه آنچه می‌خواهید به دیگران انتقال دهید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک می‌کند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد و فقط عکس‌های ثابت و بدون صدا در آن دیده نشود. 14. در شبکه خود رقابت ایجاد کنید: نتایج نشان می‌دهد تشویق کاربران به شرکت در رقابت‌ها، بحث‌ها و حتی مسابقات نتیجه بسیار مناسبی در پی خواهد داشت. انجام اینگونه مسائل در یک شبکه اجتماعی می‌تواند به محبوب تر شدن برند و افزایش Follower و ترافیک برای سایت منجر شود. 15. پروفایل فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کنید: روش بسیار راحتی برای اتصال فیسبوک به اینستاگرام وجود دارند. در این روش، به راحتی می‌توانید پیام‌ها و پست‌های مشابه را بین تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید و این پیام‌ها و پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده و در نتیجه ارتباطات خود را گسترش دهید. 16. از پروفایل اینستاگرام در زمان نظر دهی در بلاگ ها استفاده کنید: وقتی در یک بلاگ در حال درج نظر می‌باشید، این ایده خوبی است که پروفایل اینستاگرام خود را به شکل یک لینک در محتوای متن نظر خود اضافه کنید. این مورد باعث می‌شود تا با نویسندگان وب سایت‌ها یا بلاگ ها ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را برای دنبال کردن شما تشویق کنید. 17. از افرادی که به شما کمک کرده‌اند یاد کرده و از آن‌ها تشکر کنید: وقتی مردم پیام‌های شما را Like می‌کنند، یا از شما در نظرات تشکر می‌کنند و یا حتی اسم و نام کاربری شما را منتشر می‌کنند، شما هم باید همین کارها را در قبال آن‌ها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند. 18. از مطالب بی محتوا و اسپم دوری کنید، صادق و شفاف باشید: اگر از روش‌های اسپم برای جذب دنبال کننده استفاده کنید، به زودی آن‌ها شما را UnFollow کرده و احتمالاً به دوستانشان نیز این را پیشنهاد می‌کنند. این حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبیت شما تأثیر منفی می‌گذارد. این را به خاطر داشته باشید که صادقانه رفتار کردن و شفاف بودن به شما کمک می‌کند تا نه تنها دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، بلکه از خودتان نام خوبی به جای بگذارید. 19. یک لیست از مطالب مفید تهیه کنید: همانطور که در یکی از موارد بالا گفتیم، تهیه کردن و ارسال پیام‌های باکیفیت حائز اهمیت است. با توجه به اینکه شما نمی‌توانید تمام 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته را در اینستاگرام باشید، یا اینکه گاهی اوقات چیز باکیفیت و مناسبی برای ارسال ندارید، می‌توانید یک لیست از موضوعات جذاب تهیه کرده و هر از گاهی در اینجور شرایط آن‌ها را منتشر کنید. این موضوعات جذاب می‌تواند اخبار، آموزش و یا مقاله‌های مختلف باشد. 20. پیشنهادهای ویژه‌ای فقط برای دنبال کنندگان اینستاگرام داشته باشید: شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا یا ردبول و حتی دیجی کالا در ایران برای دنبال کنندگان خودشان در اینستاگرام پیشنهای های ویژه‌ای ارائه می‌دهند. مثلاً با ارائه تخفیف‌های ویژه فقط در اینستاگرام یا راه اندازی مسابقات در صفحه خودتان می‌توانید اینستاگرام خودتان را از وب سایتتان مجزا کنید تا دیگران را ترغیب به دنبال کردن اینستاگرام خود به صورت مجزا نیز بکنید. مشاهده نسخه PDF مقاله: 20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام شبکه های اجتماعی بازاریابی در اینستاگرام اینستاگرام آموزش اینستاگرام فروش در اینستاگرام کسب درآمد از اینستاگرام دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را رونق دهیم؟ چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را رونق دهیم؟ در این فایل آموزشی به بیش از 20 نکته مهم در بازاریابی از طریق اینستاگرام آموزش داده شده و هر کدام به طور کامل توضیح داده شده است. پس از مشاهده این آموزش می‌توانید بازاریابی خود را برای کسب و کارتان از طریق اینستاگرام آغاز کنید. 25 اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتی (فایل صوتی) 25 اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتی (فایل صوتی) در این فایل صوتی به اشتباهات بزرگ اما پنهان در بازاریابی اینترنتی اشاره شده است که مرتکب شدن آن‌ها نه تنها باعث رشد و بهبود بازدید و فروش سایت نمی‌شود بلکه می‌تواند خطرات زیان آوری برای وب سایت شما نیز داشته باشد. دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند 15 نکته برای افزایش محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی 15 نکته برای افزایش محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی طرفداران بسیاری را در جوامع آنلاین به خود اختصاص داده‌اند و اکنون فعالیت در این شبکه‌ها برای مدیر وب سایت امری اجتناب ناپذیر است، در این مقاله 15 روش سریع برای افزایش محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی را بیان می‌کنیم. محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی باعث نمایش بیشتر برند شما، بهبود رتبه وب سایتتان در موتورهای جستجو و برقراری ارتباط بهتر با مخاطب می‌شود. 10 نکته مهم در تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی 10 نکته مهم در تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی در حال حاضر بهترین ابزار برای ارتباط با مخاطبین محسوب می شود و شما برای حفظ این ارتباط باید به طور پیوسته در این شبکه ها حضور داشته باشید، با رعایت این نکات می توانید روند رو به رشدی را ایجاد کرده و نتایج بهتری در تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی بدست آورید. 5 راه برای تقویت شهرت آنلاین 5 راه برای تقویت شهرت آنلاین شهرت آنلاین ما نقشی اساسی در جستجو برای شغل، گرفتن پروژهای تازه و حتی به دست آوردن اولین قرارهای ملاقات بازی می کند. در این مقاله به شما می گوییم که چگونه شهرت آنلاین خود را تقویت کنید . چگونه استراتژی شبکه های اجتماعی خود را بهبود دهیم؟ چگونه استراتژی شبکه های اجتماعی خود را بهبود دهیم؟ داشتن استراتژی در شبکه های اجتماعی موضوع مهمی محسوب می شود و بدون آن نمی توان نتایج عالی از شبکه های اجتماعی کسب کرد! آیا گوگل پلاس آینده سئو خواهد بود؟ آیا گوگل پلاس آینده سئو خواهد بود؟ سرویس گوگل پلاس یا همان شبکه اجتماعی گوگل چقدر در سئو یک وب سایت اهمیت دارد و حضور در آن را چقدر باید جدی گرفت، آیا نظر افراد با تجربه در این زمینه تاکید بر حضور در این شبکه اجتماعی دارد؟ 4 دلیل برای اینکه چرا باید در تجارت شما روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری شود 4 دلیل برای اینکه چرا باید در تجارت شما روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری شود از این که بازاریابی محتوا برای تجارت شما مفید است مطمئن نیستید؟ بازاریابی محتوا جزو استراتژی های تجاری با هزینه خیلی کم می باشد و در عین حال پتانسیل بازگشت زیاد سرمایه را دارد. نظرات انرژی مثبت ۱۳۹۶/۰۶/۳۰۰۰ پاسخسلام ممنون از سایت خوبتون Zedbazi is god ۱۳۹۶/۰۶/۱۵۰۰ پاسخسلام چطور میتوانم اسم کسایی که فالوم کردن رو توی قسمت بیو پیج بزارم؟مثل وقتی که نوشته فالو شده توسط فلان و... فالورام5کا و اسم کسایی که میخواهم ری بیو پیج بیارم بالای20هزار نفر هستن Heshmat Abedini ۱۳۹۶/۰۶/۰۸۰۰ پاسخسلام ممنون از سایت شما همچنین تشکر به خاطر مطلبی که درباره تبلیغات در اینستاگرام منتشر کردید علی ۱۳۹۶/۰۵/۲۴۰۰ پاسخسلام برای افزایش ممبر کانال راهکاری دارید؟ سعید ۱۳۹۶/۰۵/۰۵۰۰ پاسخسلام ممنون از سایت خوبتون ادمین محترم لطفا یک روش مناسب برای افزایش عضو کانال معرفی کنید سهیل سالاروند ۱۳۹۶/۰۴/۰۷۰۰ پاسخخیلی هم عالی ممنون میشم دوستان فالو کنن. soheyl_salarvand@ نظری ۱۳۹۶/۰۲/۲۷۰۰ پاسخسپاس از مطالبتون ولی بقول یکی از دوستان ترفندها یکم ساده بودن و با عرض معذرت کمی پیش پا افتاده.ممنون میشم جدیدتر بشن مطالب. و اینکه یه سوال داشتم برنامه رایگان برای افزایش قطعی فالوور چه چیزی میتونید معرفی کنید .سپاس فائزه ۱۳۹۶/۰۲/۱۷۰۰ پاسخسلام..مطالب عالی بود و درستشم همینه واقعا..بعضی پیجارو ادم میبینه اعصابش خورد میشه واقعا منم پیج زدم عکس مانتو اینا میزارم و همینجوری فروشنده هاشم میگم.دوس داشتید یه سری بزنید @shiktoria1 Zahedi ۱۳۹۶/۰۱/۲۸۰۰ پاسخممنون بابت راهنمایی لطفا پیج کیک من رو هم فالو کنید محمد مهدی ۱۳۹۶/۰۱/۱۰۰۰ پاسخخیلی هم خوب اینستا: m_mahdi_mahdizadeh علیرضا ۱۳۹۵/۱۲/۱۹۰۰ پاسخمرسی از راه کار هایی که دادید لطفا منو فالو کنید در اینستاگرام ali.rp7371 Mobin ۱۳۹۵/۱۱/۲۴۰۰ پاسخباسلام.خیلی ممنون از راهنمای.insta:mobin_m_s1999یک سر هم به پیج،من بزنید .با تشکر حسن واحدمطلق ۱۳۹۵/۱۱/۰۸۰۰ پاسخبا توجه به اینکه تایم ویدئو در اینستاگرام از 15 ثانیه به 60 ثانیه افزایش پیدا کرده ، بهتره که نکتۀ شماره 13 ویرایش بشه . بابت تولیدمحتوای با کیفیت ازتون ممنونم خیلی مخلصیم . موفق باشین banoo_f.m ۱۳۹۵/۱۰/۱۴۰۰ پاسخعالی بود Nailartist ۱۳۹۵/۱۰/۱۳۰۰ پاسخسپاس از راه کارهای مفیدتون Insta: Nailartist.nasrin پیمان ۱۳۹۵/۱۰/۰۹۰۰ پاسخمرسی خیلی مفید بود Mojtaba ۱۳۹۵/۱۰/۰۷۰۰ پاسخممنون از راهنمایی شما امین ۱۳۹۵/۰۹/۱۸۰۰ پاسخخوشحال میشم باهم تعامل داشته باشیم ارکان ۱۳۹۵/۰۹/۱۱۰۰ پاسخarkan.heydari_instagram مرتضی ۱۳۹۵/۰۸/۲۳۰۰ پاسخعالی بود مطالبتون ، ضمنن دوستان علاقه مند به کیهانشناسی وفضا از پیج ما که سومین پیج بزرگ نجوم در ایرانه و به زبان ساده هم هست دیدن فرمایند ،آدرس پیج : https://www.instagram.com/astronomy.2 الهام کشاورز ۱۳۹۵/۰۸/۰۸۰۰ پاسخعالی بود ممنونم سینا ۱۳۹۵/۰۷/۳۰۰۱ پاسخممنونم درباره اطلاعات خوبتون.تو اینستاگرام=sina_royale طاهره حسین ِّپور ۱۳۹۵/۰۶/۲۳۰۱ پاسخخیلی عالی بود .ممنون از راهنمای های خوب ومفیدتون ....بلکه با استفاده از این روش ها بتوان رونقی به کسب کارداد. محمدرضا ۱۳۹۵/۰۶/۲۰۰۰ پاسخ عالی بود. اصغر رجایی ۱۳۹۵/۰۶/۲۰۰۰ پاسخبا عرض سلام و ادب از انتشارمطالب بسیار آموزنده شما کمال تشکر را دارم _FAZ.SANGIN_AGH_ ۱۳۹۵/۰۵/۲۰۱۰ پاسخ ممنون از سایت خوبتون . pedram9714 لطفا فالو کنید ۱۳۹۵/۰۵/۰۴۱۳ پاسخعالی بود ممنون امیر صادقی مهر ۱۳۹۵/۰۴/۳۰۱۲ پاسخسلام جناب منصوری فر مثل همیشه مطالب شما کاملا عالی , اصولی و قایل اجرا می باشد.انشالله بتوانم در آینده نزدیک با شما همکاری داشته باشم و از توانایی های سرشار شما استفاده کنم. با تشکر پایدار باشید maria ۱۳۹۵/۰۴/۲۶۳۰ پاسخبا استفاده از برنامه های افزایش فالوور میشه کاربر خاصیو به فالواینگام اضافه کنم ehsan ۱۳۹۵/۰۴/۲۱۱۰ پاسخ ممنون از مطالب عالیتون باربد الهویی ۱۳۹۵/۰۴/۲۱۱۰ پاسخ خیلی عالی سلیمان بیات ۱۳۹۵/۰۴/۱۷۱۱ پاسخسلام من 2 آی دی برای اینستاگرام دارم و میخواهم که فالور آنها یکی کنم چطور آین کار انجام بدهم ممنوم zahra.aliakbari ۱۳۹۵/۰۳/۱۵۲۱ پاسخعالی بود میرزاییان ۱۳۹۵/۰۲/۲۸۱۱ پاسخ باسلام و احترام محضرتان تشکر بابت مطالب زیبا بازم بسیار قدرتمند ظاهر شدید سایت بسیار زیبایی دارید.. قالب سایت هم خیلی زیباست افتخار ما آشنایی با شماست امیدواریم روزی باشما همکاری کنیم. taravat ۱۳۹۵/۰۲/۲۷۱۰ پاسخ وااییییییییییی.خیلی خــــوب بود،ممنــــــــــــــونـــم. Daniiii ۱۳۹۵/۰۲/۲۳۱۶ پاسخسلام،چرا من وقتی کسی برام درخواست میفرسته،درخواستش هم روی فالووورها میره هم فالوووینگ ها،،،،کمک کنین خیلی اعصابم خرابه mohammadjavadsouriفالووکنید ۱۳۹۵/۰۲/۲۲۰۰ پاسخعالی baran ۱۳۹۵/۰۲/۰۶۱۱ پاسخ سلام ممنون باران ۱۳۹۵/۰۲/۰۶۰۱ پاسخ سلام ممنون از مطالبتون. arman ۱۳۹۵/۰۱/۲۹۰۱ پاسخ متشکر از سایت خوبتون مصطفی ۱۳۹۵/۰۱/۲۰۰۰ پاسخ سلام.ممنون. mahdi ۱۳۹۵/۰۱/۱۷۱۱ پاسخ سلام.خیلی مطالبتتون عالیه . B.sowgand ۱۳۹۵/۰۱/۱۶۵۰ پاسخMc az lotfeton مهدی ۱۳۹۵/۰۱/۰۹۲۲ پاسخچطور همه ی فالوینگ هارو آنغالو کنم؟ مدیر وب سایت ۱۳۹۴/۱۲/۱۵۲۰ پاسخ عــــــــــــــــــالــــــــــــــــی mahvash ۱۳۹۴/۱۲/۱۳۰۰ پاسخ ممنون از مطلب خوبتون محسن ۱۳۹۴/۱۱/۲۷۰۱ پاسخسلام و وقت بخیر یک سوال داشتم، در مورد 18، از کجا بفهمیم پست ما اسپم هست یا نه در این مورد 18 بیشتر توضیح بدید ممنون میشم... سوال دوم اینکهاز یه مدتی تعداد بازدیدهای پستهام بیشتر از 300 نفر کم شده، علتش چی میتونه باشه و هر چقدر مطلب عالی هم بوده ولی باز درست نشده ممنون میشم راهنماییم کنید نوید ۱۳۹۴/۱۱/۰۵۲۱ پاسخمرسی از داش مهران. خیلی خوب بود آدرس اینستا من navidkiani24 saeed ۱۳۹۴/۱۱/۰۲۰۰ پاسخسلام ممنون از مطلب مفیدتون ی سوال چطوری میتونم لینک اینستا یا تلگراممو برای بقیه کپی یا ارسال کنم. ادرس اینستام:ershad_sh لطفا جواب سوالو برام ایمیل کنید فدا مدیر وب سایت ۱۳۹۴/۱۱/۱۱۰۲ سلام کافیه که با مرورگر خود وارد اینستاگرام شوید و لینک پروفایل خود را کپی نمایید golzar ۱۳۹۴/۱۰/۲۸۶۰ پاسخسلام عالی بود ممنون میشم مرا در اینستا گرام فالو کنید golzare_shohada ali ۱۳۹۴/۱۰/۲۶۱۲ پاسخبا سلام و خسته نباشید به نظر خیلی خوب میرسه.از این به بعد میخوام شروع کنم به انجام دادن این کارها انشالله که واقعا تاثیر گذار باشه سارا ۱۳۹۴/۰۹/۱۳۱۱ پاسخعالیییییییییییییییییییی بود آرش رحمتی ۱۳۹۴/۰۹/۱۱۳۰ پاسخمن میخوااااام کمکم کنن elahe ۱۳۹۴/۰۸/۲۶۰۵ پاسخسلام وقتتون بخیر مرسی واسه اطلاعات ولی برای من که چندین ساله تو اینستاگرام فعالیت میکنم این راهکار ها خیلی ابتدایی و پیش پا افتادس من بار ها سعی کردم از این راه کسب درامد کنم ولی همه راه هایی ک امتحان کردم زمان زیادی میبره و بازم تجربم کامل نیست و نمیتونم نتیجه ای ک میخوام رو بدست بیارم مخصوصا الان ک اینستا بیشتر جنبه ی اقتصادی و کسب درامد داره برا مردم لطفا مطالب رو بروز کنید. اگه وقت برا خوندن پیامم گذاشتین مرسی❤ علیرضا امامی ۱۳۹۴/۰۸/۱۴۷۱ پاسخ باسلام مقاله بسیار خوب و مفیدی بود. behzad ۱۳۹۴/۰۸/۱۰۵۰ پاسخممنون از اطلاعات مفیدتون که به اشتراک گذاشتید ایلیا ۱۳۹۴/۰۸/۱۰۴۰ پاسخ بسیار عالی استفاده کردیم Tehran-Site ۱۳۹۴/۰۸/۰۳۷۲ پاسخ بسیار عالی، مفید و تاثیر گذار tehransite ۱۳۹۴/۰۸/۰۱۸۰ پاسخ بسیار عالی بود، ممنون بابت به اشتراک گذاری ناشناس ۱۳۹۴/۰۶/۲۱۴۱ پاسخ ممنون عالی بود. ناشناس ۱۳۹۴/۰۶/۲۱۶۰ پاسخ بسیار عالی بود ممنون. reza ۱۳۹۴/۰۶/۱۶۴۰ پاسخممنون از مطالب خوبتان از دوستان میخواهم که من رو هم فالو کنند حتما فالو میشوند boofeekoor وجیهه یزدی ۱۳۹۴/۰۴/۰۶۲۳ پاسخبا عرض سلام و خسته نباشید آیا میتوان در اینستاگرام محصولات دیگران را فروخت؟ یعنی در سیستم همکاری در فروش که ثبت نام کردیم و فروشگاهی ساختم محصولات ان فروشگاه را تبلیغ کنم و اینکار فایده ای دارد؟ مدیر وب سایت ۱۳۹۴/۰۴/۰۸۱۱ سلام خانم یزدی عزیز ممنون از پیگیری شما شما میتوانید با تبلیغات برای تولید کنندگان و فروشندگان این کار را شروع و در قبال تبلیغات هزینه دریافت کنید. مهدی ایمانپور ۱۳۹۴/۰۳/۲۰۲۰ پاسخسلامی نو یه سوال مهم : اینکه در روز چند مطلب بزاری سایتت صد البته مهمه ، حال اگه من روزی 5 6 تا پست بزارم ایا گوگل فکر نمیکنه من مثلا یه سایت کپی کننده هستم؟؟ مدیر وب سایت ۱۳۹۴/۰۳/۲۳۱۲ سلام دوست عزیز اینستاگرام های فعال تقریبا هر 3 ساعت یکبار به روز میشوند. ضمنا بهتر است مطالب و تصاویر شما به صورت پیوسته و منظم باشد. ahmadreza lahmi ۱۳۹۴/۰۳/۱۷۰۱ پاسخبا سلام من ایسنا گرام را دانلود کردم ولی کد فعالسازی برایم نمی اید که فعال شوم چکار کنم با تشکر از راهنمایی شما مهدی ایمانپور ۱۳۹۴/۰۳/۱۵۵۳ پاسخسلام خسته نباشید فوق العاده بود....میگم شما از چه افزونه ای برای دادن لینک دانلود برای کاربران استفاده میکنید؟ مدیر وب سایت ۱۳۹۴/۰۳/۱۶۰۱ سلام دوست عزیز سایت مدیروب طراحی شده توسط برنامه نویسان خودمان است و از سیستم های آماده استفاده نشده است. mahsa ۱۳۹۳/۱۲/۲۱۶۶ پاسخاحسنت.................. مقالاتتون بسیار مفید و تاثیرگذار هستند سپاس مهران منصوری فر مهران منصوری فر به این مطلب امتیاز دهید 1 2 3 4 5 تعداد کل امتیازات این مطلب 221 این مطلب را به اشتراک بگذارید به چه موضوعی علاقه مندید؟ بازاریابی_اینترنتی کسب_و_کار_اینترنتی از_من_بپرس پادکست استارت_آپ فروش_آنلاین کسب_درآمد بازاریابی محصولات پیشنهادی مرتبط چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را رونق دهیم؟ چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را رونق دهیم؟ در این فایل آموزشی به بیش از 20 نکته مهم در بازاریابی از طریق اینستاگرام آموزش داده شده و هر کدام به طور کامل توضیح داده شده است. پس از مشاهده این آموزش می‌توانید بازاریابی خود را برای کسب و کارتان از طریق اینستاگرام آغاز کنید. 79,000 تومان 25 اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتی (فایل صوتی) 25 اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتی (فایل صوتی) در این فایل صوتی به اشتباهات بزرگ اما پنهان در بازاریابی اینترنتی اشاره شده است که مرتکب شدن آن‌ها نه تنها باعث رشد و بهبود بازدید و فروش سایت نمی‌شود بلکه می‌تواند خطرات زیان آوری برای وب سایت شما نیز داشته باشد. 10,000 تومان تبلیغات

    اسماعیل انصاری بازدید : 89 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)

    مروز میخواهم یک روش کسب درآمدی رو معرفی کنم که میتونید از اون میلیون ها تومان کسب درآمد کنید . شما میتوانید با برنامه نویسی اندروید درآمد میلیونی به دست بیارید که من در این مطلب شما رو راهنمایی می کنم که چطور بدون هیچ دانشی برنامه نویسی ، برنامه اندروید بنویسید . چرا باید از اندروید کسب درآمد کنیم ؟ 1- اندروید سیستم عامل 85 درصد گوشی های موبایل هوشمند جهان 2- درآمد میلیونی از برنامه نویسی اندروید 3- کم بودن تعداد برنامه نویسان اندروید در ایران 4- افزایش روز به روز تعداد کسانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند . android حال ما باید از این فرصت استفاده کنیم و برنامه اندروید بنویسیم . چگونه پس از ساخت برنامه اندروید ، کسب درآمد کنیم ؟ ما میتوانیم پس از ساخت یک برنامه ی اندروید آن را در مارکت هایی مانند « کافه بازار ، مایکت ، ایران اپس ، کندو ، پلازا ، اپینیک ، پارس هاب » به فروش برسانیم و درآمد کسب کنیم . چگونه برنامه ی اندروید بسازیم ؟ شما برای ساخت برنامه ی اندروید دو راه حل دارید که من پیشنهاد می کنم روش دوم را پیش بگیرید تا بتوانید برنامه های حرفه ای تری بنویسید . روش اول : استفاده از نرم افزار های آماده برای برنامه نویسی اندروید مانند نرم افزار Bejo , Android Book App Maker , … که بدون داشتن دانش برنامه نویسی برای شما برنامه ی اندروید درست می کنند. روش دوم : یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید که شما میتوانید از آموزش های ایــــــــــــن سایت استفاده کنید . برای مثال من توانستم یک اپلکیشن اندروید با استفاده از روش اول درست کنم که در سایت کندو برای فروش گذاشته ام و شما میتوانید در لینک زیر آن را ببینید . اپلکیشن انتخاب رشته ی تحصیلی امیدوارم بتوانید برای خود چند برنامه ی اندروید بنویسید و بتوانید درآمد خوبی از این طریق کسب کنید . اشتراک گزاری فیس بوک Twitter Google + LinkedIn Pinterest برچسپبرنامه نویسی اندروید درآمد از اندروید کسب درآمد از ANDROID کسب درآمد از اندروید مارکت های اندرویدی تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به سایت فقط پول می باشد و هر گونه کپی برداری از نظر شرعی و قانونی اشکال دارد درباره نویسنده مدیر سایت علی علامه هستم .حدود 3 سال هست که در پی در آمد از اینرنت هستم .روش های مختلف و تجربه های گوناگونی هم به دست آوردم که در این سایت با شما به اشتراک خواهم گذاش

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 599
  • بازدید ماه : 2,140
  • بازدید سال : 17,620
  • بازدید کلی : 117,361