loading...
کسب درامد از برنامه های اندروید
اسماعیل انصاری بازدید : 496 دوشنبه 08 آبان 1396 نظرات (0)

چگونه در اینترنت فروشگاه لوازم جانبی موبایل راه بیندازم چگونه در اینترنت فروشگاه لوازم جانبی موبایل راه بیندازم چگونه در اینترنت فروشگاه لوازم جانبی موبایل راه بیندازم چگونه در اینترنت فروشگاه لوازم جانبی موبایل راه بیندازم

بازار لوازم جانبی موبایل بر خلاف بازار بی رونق موبایل و تبلت دارای سود بسیاری است و با شروع ماه رمضان این بازار بسیار سودآور شده و سود بسیار بالایی را برای فروشندگان به ارمغان آورده است.

بازار موبایل از ابتدای سال جاری رونق چندانی نداشته است و بعد از انتخابات و شروع ماه رمضان این بازار دچار رکود و بی رونقی زیادی به دلیل استقبال پایین مردم برای خرید گوشی و احتمالا انتظار برای کاهش قیمت یا خرید محصولات جدید در اوایل تابستان  شده است اما در این میان بازار لوازم جانبی موبایل و تبلت مثل همیشه داغ است و سود بسیار خوبی را برای فروشندگان عمده و خرد آن به دنبال دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، بازار لوازم جانبی بسیار گسترده و سود آور است و دسته بندی بزرگی از جمله انواع قاب و کاور، محافظ صفحه نمایش، شارژر و کابل شارژر، هدفون و ... را شامل می‌شود. بازار ایران به دلیل عطش بالای خریداران لوازم جانبی و بزرگ بودن این بازار تا به امروز میزبان صدها برند لوازم جانبی موبایل بوده است که محصولات انها عمدتا به صورت قاچاق وارد بازار می‌شود، محصولاتی که اغلب کیفیت بالایی ندارند یا طرح اصلی هستند و باعث شده‌اند تا خرید محصولات اصلی با قیمت بیشتر عملا در بیشتر مواقع به دلیل موجودی پایین ناممکن باشد.

برای نمونه محافظ صفحه نمایش از نوع "گلس" برای موبایل شیائومی می 5 اس پلاس در خارج از کشور دارای قیمتی کمتر از ۱ دلار است اما در ایران این محافظ صفحه نمایش با قیمت ۱۵ الی ۵۵  هزار تومان فروش می‌رسد که نشان از قیمت‌های بدون نظارت و دلبخواهی از سوی فروشندگان به منظور سود بیشتر دارد که حتی در برخی دیگر از محصولات لوازم جانبی موبایل و تبلت این مقدار بیشتر است.

یک وارد کننده لوازم جانبی موبایل در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: سود حاصل از فروش لوازم جانبی موبایل نسب به سود فروش یک موبایل، ۳ به ۱ است. در واقع فروش یک موبایل 800 هزار تومانی شاید برای فروشنده در بهترین حالت ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان سود داشته باشد اما فروش لوازم جانبی در حدود ۱۵۰ هزار تومان از جمله قاب، محافظ صفحه نمایش و پاوربانک در حدود ۸۰ هزار تومان سود دارد!

 این فروشنده موبایل و لوازم جانبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: دروغ است که بخواهیم بگوییم فروش موبایل سود ندارد اما سود فروش موبایل حتی در موبایل‌های پرچمدار همچنان کمتر از سود لوازم جانبی است. بازار لوازم جانبی بسیار گسترده، سودآور و جذاب است به همین دلیل مردم هزینه زیادی برای خرید لوازم جانبی مخصوصا انواع قاب، کاور، محافظ صفحه نمایش و ... می‌کنند. این درحالیست که در بیشتر از ۹۹ درصد این موارد حتی از قیمت اصلی، کیفیت و برندهای سازنده این محصولات اطلاعی ندارند که باعث می‌شود تا فروشندگان به منظور سود بیشتر با قیمت بالاتری اقدام به فروش محصولات با کیفیت پایین بکنند که باعث شده تا برخی از مردم از این مسئله شاکی باشند.

وی ادامه داد: هنگامی که شما یک گوشی تلفن همراه را خریداری می‌کنید قطعا به برخی لوازم جانبی نیاز دارید اما بهتر است برای خرید لوازم جانبی با کیفیت به مراکز قابل اعتماد مراجعه کنید. همچنین حدود قیمتی را در نظر داشته باشد چرا که در بازار موبایل سود اصلی فروشندگان در لوازم جانبی است و فروش بیشتر این محصولات یعنی سود بیشتر برای خودشان که فقط به جیب شما ضرر می‌زند.

در پایان باید گفت که بازار لوازم جانبی موبایل بسیار گسترده است و با انبوهی از محصولات با کیفیت یا بی کیفیت در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف پر شده است. بازار موبایل فعلا حال خوبی ندارد اما بازار لوازم جانبی با استقبال زیاد خریداران مواجه شده است که باعث شده تا سود زیادی برای فروشندگان ایجاد شود و فعلا از وضعیت بازار راضی باشند.

    اخبار مرتبط

    ارسال نظر

     
     
     
    عناوین بیشتر

    برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به چه نیاز داریم ؟

    با باز شدن پای فروشگاه های  اینترنتی به حوزه ی خرید و فروش در کشورمان افراد زیادی چشم به در آمد و سود حاصل از این فروشگاه ها دارند، اگر قصد ایجاد یک فروشگاه اینترنتی دارید، به چه نیاز دارید؟

     

    کلیک– وقتی می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه بیندازید باید پاسخگوی سوالات و مسئولیت های زیادی باشید، باید بدانید که چه می کنید و فراموش نکنید بار وظایف خاصی بر دوش شما می افتد. در این مقاله سعی می کنیم نگاهی گذرا به این سوالات و کارهایی که باید انجام دهید بیندازیم.

    اولین سوالی  که  به ذهن کسی که می خواهد یک فروشگاه اینترنتی راه بیندازد این است که  هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است ؟

    در جواب باید گفت که به طور کلی نمی توان به این پرسش پاسخ داد چون  موارد مهمی در این هزینه سهم دارند . فرض کنید که شما یک لوازم  فروش ماهیگیری دارید، حال می خواهید یک فروشگاه اینترنتی برای این موضوع بسازید، به چیز زیادی نیاز نخواهید داشت شما فقط باید یک سایت فروشگاه ساز مثل پرستا شاپ یا اوپن کارت با یک پوسته ی مناسب برای آن تدارک ببینید ولی اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی بزرگ بزنید قضیه روی دیگری به شما نشان خواهد داد، و در ینجاست که شما باید برنامه ریزی و اهداف خود را مشخص کنید. در اینجا به نمونه سوال ها و روندی که شما در طی ساخت یک فروشگاه اینترنتی با آن روبه رو خواهید بود را شرح می دهیم.

    ۱-  چه هدفی از راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید؟

    این سوال گسترده تر از چیزی است که به نظر می رسد اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه بیندازید، باید بدانید که در فروشگاه شما چه محصولی می خواهد فروخته شود؟ مشتریان شما چه کسانی  خواهند بود ، آیا اصلا امکان فروش این محصولات از طریق وب سایت به صورت آنلاین وجود دارد،  اگر بخواهید شروع کنیدرقیبان شما چه شرکت هایی هستند ؟

    چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم

    شما نمی توانید یک فروشگاه عرضه ی محصولات غذایی خام داشته باشید و به محدوده دقت نکیند، چون این مواد فاسد شدنی هستند پس شما باید برای این فروش محدوده تعیین کنید، ولی در مقابل یک فروشگاه لوازم منزل یا آشپزخانه می تواند محصولاتش را به تمام نقاط کشور عرضه نماید.
    ارزیابی  موارد بالا باعث کاهش  هزینه ، صرفه جویی در زمان و صرفه جویی در هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی شما می شود.

    ۲- اطلاعات فنی شما  از سایت و دنیای اینترنت در چه حدی می باشد ؟

    اگر شخصا می خواهید فروشگاه اینترنتی راه بیندازید باید اطلاعات فنی خوبی در مورد زبان های برنامه نویسی، تجارت الکترونیک، سئو، روند سئو، کلمات کلیدی، نحوه ی عرضه و تقاضای اینترنتی داشته باشید، اینکه بخواهید فروشگاه اینترنتی خود را با چه زبانی بنویسید هم مهم است معمولا برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیاز به یکسری اطلاعات فنی دارید .

    برای اینکه اهمیت این موضوع را بدانید تصور کنید که اگر سایت شما بر اثر ضعف برنامه نویسی پیغام خطا  به مشتری بدهد یا سرور شما دچار کراش شود چه فاجعه ای رخ می دهد، اگر خودتان هم از زبان برنامه برنامه نویسی سررشته ای ندارید پس باید یک تیم مجرب و متخصص را بر روی این کار بگمارید.

    ۳- هزینه ی ساخت سایت فروشگاهی چقدر است؟

    شرکت های زیادی در زمینه ی برنامه نویسی فعالیت می کنند، هزینه ی ساخت یک سایت فروشگاهی از ۶ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان بسته به امکانات و سابقه ی کاری آن شرکت می باشد.

    668,000 results
    1. فروشگاه اینترنتی جانبی - janebi.com

      https://janebi.com

      فروشگاه اینترنتی جانبی اولین فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل و تبلت و ... و اینترنت را ...

    2. خرید لوازم جانبی سامسونگ Samsung

      https://janebi.com/mobile-accessories/samsung-accessories

      لوازم جانبی سامسونگ Samsung فروشگاه اینترنتی جانبی - لوازم جانبی موبایل ، تبلت و لپ تاپ و تمام ...

    3. لوازم جانبی موبایل - همراه پلاس

      https://hamrahplus.com

      خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت از فروشگاه همراه پلاس ، تنوع بی نظیری از لوازم ...

    4. لوازم جانبی موبایل و تبلت - فارس کالا

      https://farskala.ir

      فارس کالا ارزان ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران. خرید پاور بانک و ...

    5. فروشگاه اینترنتی جانیک | فروش لوازم جانبی موبایل, لوازم ...

      janic.ir

      سوئیچ سیسکو , سرور hp , لوازم جانبی موبایل , لوازم جانبی لپتاپ, لوازم جانبی کامپیوتر, کیس ...

    6. پخش لوازم جانبی موبایل ایمانی - عمده فروش لوازم جانبی موبایل

      https://imanishop.com

      فروشگاه ایمانی یکی از بزرگترین وارد کننده لوازم جانبی موبایل از ... از اینترنت ...

    7. فروشگاه لوازم جانبی موبایل

      www.ghotbkala.ir

      تبلیغات در اینترنت ... فروشگاه لوازم جانبی موبایل. ... » استند و پایه نمایش گوشی موبایل و تبلت ...

    8. لوازم جانبي - قیمت گوشی و خرید لوازم جانبی موبایل

      https://bizonline.ir/72-1224

      لوازم جانبی موبایل. ... مودم همراه ایرانسل + 100گیگابایت اینترنت 6 ... فروشگاه اینترنتی ...

    9. فروشگاه اینترنتی پلازا

      www.plaza.ir

      فروشگاه پلازا امکان خرید ... این کمپانی بخش تولید خود را گسترش داد و لوازم جانبی موبایل را به ...

    10. لوازم جانبی | فروشگاه اینترنتی فینال

      https://final.ir/elecomp/elecomp

      به فروشگاه اینترنتی فینال خوش ... لوازم جانبی موبایل. ... اینترنت ...

    هزینه ی ساخت یک فروشگاه اینترنتی چقدر است

    ولی این هزینه بیشتر مخصوص سایت های فروشگاهی است که از پایه برنامه نویسی می شوند، قیمت سایت های آماده مانند اوپن کارت و وردپرس و پرستاشاپ کمتر از میزان گفته شده می باشد.

    تمام اینها بسته به این است که شما چقدر سرمایه دارید، در مسیر رسیدن به هدفتان هر ریال هم مهم است و باید درست و به جا از آن استفاده گردد.
    ۴- چگونه سایت را پر کنیم؟

    باید به موارد زیر آگاهی داشته باشید و آن ها را انجام دهید

    ۱-بازاریابی فروش اینترنتی ( از قبیل معرفی محصولات در شبکه های اینترنتی، بک لینک و تبلیغات)

    ۲- محصول نویسی ( توضیحات کافی و وافی در مورد محصولات و اجناس عرضه شده)

    ۳- تولید محتوای وبلاگ و فروشگاه
    ۴- رعایت موازین سئو

    اگر بخواهید از طریق سئو به سود برسید زمانی که برای راه اندازی باید در نظر گرفت ، بین ۱ تا ۳ سال است .
    به هزینه  های جاری که گفته شد این مبالغ را نیز اضافه کنید، مبلغ ثابت هاست (فضای نگهداری وب سایت) هم اضافه می شود که این مبلغ هم نسبت به ورودی همزمان کاربران (تعداد بازدید کنندگان در یک لحظه) + داخل یا خارج ایران + نوع سرور (اشتراکی ، مجازی ، اختصاصی) متغیر است . از ۲۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان به صورت ماهیانه
    در آخر به شما توصیه می کنیم که علاوه بر تمام موارد گفته شده از مطالعه و مشاوره با افراد مجرب و صادق بهره بگیرید، معمولا با به وجود آمدن بازار گرم فروشگاه اینترنتی و فروش چشمگیر آن افراد سودجویی نیز خواستار بهره گیری از این آب گل آلود هستند و از نبود اطلاعات کافی  و دانش درست اشخاصی که با سرمایه شان می خواهند فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند استفاده می کنند ، برای رسیدن به هدفتان به سه صفت دیگر نیز نیاز دارید: صبر ، تخصص و پشتکار .

    چگونه یک فروشگاه اینترنتی بسازیم
    اگر مطالعه ی خود را بالا ببرید و در کنارش این صفات را نیز در خود پرورش دهید امکان ندارد به نتیجه ی دلخواه خود نرسید . پس بی درنگ شروع کنید

     



     



    مطالب مرتبط

    مکالمات بین المللی ایرانی ها از مرز دو میلیارد دقیقه گذشت

    چند ترفند مفید برای جلوگیری از هک شدن حساب تلگرام

    مقایسه کامل هیوندای آیونیک و تویوتا پریوس

    نگاهی به انواع سقف های تا شونده در خودروهای روباز




     

    چگونه تصویر یک کامپیوتر را بر روی چند مانیتور نمایش دهیم؟

    شما می توانید چند تصویر از خروجی کامپیوترتان بر روی مانیتورهای متعدد داشته باشید، اما برای به دست آوردن این خواسته به تجهیزات یا نرم افزار خاصی نیاز ندارید.

     

    کلیک – اگر می خواهید تصویر کامپیوترتان را بر روی چند مانیتور داشته باشید به ابزار زیاد یا نرم افزار خاصی نیاز ندارید، شما می توانید  از طریق کابل VGA یا HDMI  عمل کنید. اگر نگاهی به خروجی های کارت گرافیک کنید می بینید که  از سه رابط DVI ، Display Port و HDMI تشکیل شده اند. معمولا این سه پورت بر روی تمام کارت گرافیک های جدید وجود دارد.  شما همچنین  می توانید یک تصویر را بسته به پورت های خروجی بر روی مانیتورهای دیگر نیز نمایش بدهید  برای انجام این کارهمانطور که گفتیم به نرم افزار خاصی ندارید.

     به محض اتصال تصویر به صورت Extend بر روی صفحه مانیتور دوم نمایش داده می شود که با فشردن کلیدهای پنجره به P تصویر را Duplicate کنید و هرچی که بر روی مانیتور اول نمایش داده می شود را بر روی صفحه نمایش دوم نیز قرار بدهید.

     در صورتی که گرافیک شما یک خروجی داشته باشد، شما می توانید از تبدیل ۱ به ۲ VGA کمک بگیرید . هزینه ی  این کابل ۶ هزار تومان می باشد.  البته این کابل فقط برای متراژ های پایین جوابگو می باشد و اگر بخواهید در متراژهای طولانی تر از این روش استفاده کنید نیاز به سوئیچ و اسپلیتر دارید  خواهید داشت. شما با استفاده از این کابل فقط می توانید ۲ تصویر همزمان انتقال بدهید در صورتی که می خواهید تعداد مانیتورهای بیشتری را پوشش بدهید  باید از اسپلیتر استفاده کنید .

     با یک اسپلیتر این قابلیت را در اختیار قرار خواهید داشت که  از طریق رابط HDMI  با VGA تا حداکثر ۳۲ تصویر را به صورت همزمان بر روی نمایشگرهای مختلف پخش کنید . به صورت پیش فرض اگر کارت گرافیک شما دارای چند خروجی باشد می توانید بسته به رزولوشن تصویر همزمان بگیرید .
    Only a computer with a splitter image on multiple monitors display

    آخرین اخبار عناوین بیشتر

     
     
     
     
     
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 592
  • بازدید ماه : 2,133
  • بازدید سال : 17,613
  • بازدید کلی : 117,354