loading...
کسب درامد از برنامه های اندروید
اسماعیل انصاری بازدید : 89 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)

مروز میخواهم یک روش کسب درآمدی رو معرفی کنم که میتونید از اون میلیون ها تومان کسب درآمد کنید . شما میتوانید با برنامه نویسی اندروید درآمد میلیونی به دست بیارید که من در این مطلب شما رو راهنمایی می کنم که چطور بدون هیچ دانشی برنامه نویسی ، برنامه اندروید بنویسید . چرا باید از اندروید کسب درآمد کنیم ؟ 1- اندروید سیستم عامل 85 درصد گوشی های موبایل هوشمند جهان 2- درآمد میلیونی از برنامه نویسی اندروید 3- کم بودن تعداد برنامه نویسان اندروید در ایران 4- افزایش روز به روز تعداد کسانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند . android حال ما باید از این فرصت استفاده کنیم و برنامه اندروید بنویسیم . چگونه پس از ساخت برنامه اندروید ، کسب درآمد کنیم ؟ ما میتوانیم پس از ساخت یک برنامه ی اندروید آن را در مارکت هایی مانند « کافه بازار ، مایکت ، ایران اپس ، کندو ، پلازا ، اپینیک ، پارس هاب » به فروش برسانیم و درآمد کسب کنیم . چگونه برنامه ی اندروید بسازیم ؟ شما برای ساخت برنامه ی اندروید دو راه حل دارید که من پیشنهاد می کنم روش دوم را پیش بگیرید تا بتوانید برنامه های حرفه ای تری بنویسید . روش اول : استفاده از نرم افزار های آماده برای برنامه نویسی اندروید مانند نرم افزار Bejo , Android Book App Maker , … که بدون داشتن دانش برنامه نویسی برای شما برنامه ی اندروید درست می کنند. روش دوم : یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید که شما میتوانید از آموزش های ایــــــــــــن سایت استفاده کنید . برای مثال من توانستم یک اپلکیشن اندروید با استفاده از روش اول درست کنم که در سایت کندو برای فروش گذاشته ام و شما میتوانید در لینک زیر آن را ببینید . اپلکیشن انتخاب رشته ی تحصیلی امیدوارم بتوانید برای خود چند برنامه ی اندروید بنویسید و بتوانید درآمد خوبی از این طریق کسب کنید . اشتراک گزاری فیس بوک Twitter Google + LinkedIn Pinterest برچسپبرنامه نویسی اندروید درآمد از اندروید کسب درآمد از ANDROID کسب درآمد از اندروید مارکت های اندرویدی تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به سایت فقط پول می باشد و هر گونه کپی برداری از نظر شرعی و قانونی اشکال دارد درباره نویسنده مدیر سایت علی علامه هستم .حدود 3 سال هست که در پی در آمد از اینرنت هستم .روش های مختلف و تجربه های گوناگونی هم به دست آوردم که در این سایت با شما به اشتراک خواهم گذاش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 2,150
  • بازدید سال : 17,630
  • بازدید کلی : 117,371